tawaf

>> Thursday, February 28, 2008

Semalam ade org tuh ngidam nak makan dominos kot....

lagi pon kami ade coupon yg ai beli tuh, kalu x g..membazir laks sbb da bayar rm20..hihihih


so, kami pon ptg tuh lepas kije, p la nek bas, sambil lalu nak cari dominos kat sungei wang....singgah sebentar bersama jCo..hihihi..bestnyer sbb xramai org...mochabella...u mmg best!!


then, sambung la perjalanan dgn berjalan kaki ker sungei wang, utk menebus pizza kami itu...cari2...xjupe....g plaks bb plaza, xjupe....sambil tuh, p la beli barang opis kat MPH...turun lagi mencari...xjuper gak...**muke cam kene tenyeh cabai da neh**


mmm...mebi xde, col no depa...abg yg angkat tuh plaks pro+blur...bercakap dgn penuh keyakinan, bile tanya..kejap eh kejap...


boleh saya tahu location terdekat dominos area bb??


kejap saya check....**2minit**


kat imbi


which part..i mean..next to wat building ke...


jap saya check...


dekat sakura restaurant, sebelah hong leong...


besar & boleh nampak la building tuh eh...


jap, saya check...


lorr.....adeh, xper la...aku terus hang up....malas dah nak layan


aku baru teringat that riz nyer alamat adalah alamat imbi..makne nyer belakang2 situ la...


sebelum tuh kami g intai kat hsbc yang aku blur ni g kate hong leong bank..kene marah ngan org tuh...ceiitttt...patah balik p starhill....dkt riz tuh...


mule2 nampak cam yer doh belakang sturbucks tuh...ek eleh..kiosk upernye...mencik..aku pon bawak org tuh p kot sana...sampai kat back entrance starhill nye feast village..gelap....org tu xmo jalan dah, sbb takut...marah2...aku pon rase bersalah & xnak cakap ape2 lagi....col lg org pizza, org tuh la col kan...aku da cam ala2 majuk dah..jawapan yg sama..hhhuhu


patah balik g bawah monorail...menghala ke timesquare..jalan kaki lagi...xkose nak amik teksi or nek monorail setakat sekangkang kera..sambil2 exercise... sampai depan time square yg seberang jln tuh, aku xnampak bayang dominos pon..org tuh p tanya abg yg jd jaga kot depan SR tuh, dia kata...lepas trafic lite..belah kanan lintas jalan....


kami pon jalan la patah balik lepas trafic lite tuh cam byk kedai2 & lampu2 berderang2 di sana...pegang tangan dan lintas jalan....pastuh kami gelak sesama..ntah la....2-2 da jd mengong dah....jalan lagi...wahh..nak sampai da...bile dekar...cis kiosk upernye...cilakak...brape byk kiosk la kat bb ni..rase nya da 3 da aku jupe setakat neh....termasuk kat sungei wang tuh...kami jalan la lagi..mencari2 sign hong leong bank & restoren sakura yg di gembar gembur kan tuh..xnampak...last2 seberang jalan yg kosong tuh kami nampak warne biru & merah....2-2 da senyum simpul...


cecepat p sana....yes...jupe gak akhirnya...setelah ku lalui segala keperitan ini..huhuuhuh..tawaf 1 bb & imbi tuh..wakakakakaaa...


masa nak balik...kami lalu la kat belakang starhill td..hihihihih


**kan da kate, area riz & mariot neh..**


**yer la2....tp, td xnampak...dan menakutkan**


**hrmmm**


balik ngan epi gak..hahahaha


rupe2 nye dia period ari ni...tu yg rela tawaf bb & imbi tuh semata2 nak makan pizza die..hihihihih..sabo jerk la....haihhh..mekasih banjer jCo

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP