1 day wz oat!!!

>> Tuesday, February 26, 2008

haaa...


td dok sembang ngan member sekerja la kan...drpada isu ngantuk smpai la ke isu diet maet neh...boleh la kate isu peberet kalu time aku raser badan aku da naik bertan2 neh...


alkesahnya...dir soh aku kurangkan makan nasi..makan la oat


tp


aku da berkurun gak xleh g ngan oat neh...

sebabnya...dulu mmg la meal peberet aku sebelum g kelas time study dedulu...mmg pelbagai perisa aku tibai...syiokkkk.....(sbb tuh ker aku kurus dulu neh)haihhhh


tp kan, bile da sllu sgt makan...mmg la naik hamoih aku ni ....emmm..hamoih tu maknenye jemu...camne leh jemu???sebab nye...


bile kite makan sesuatu dgn keterpaksaan, maka..lama kelamaan...muntah darah la wei


naper muntah ??nape jd gitu


sebab nye camni...(betulkan kedudukan sat..)


mase aku prektikel kat uitm ku itu...time tuh sumer orang cuti...maka..kedai2 sumer la tutup..kalu nak gak makan, kene la kluar ke bandar nye...haaa...sental la ko nak sental ape pong...


tp, cam biase la aku ni malas sungguh la nak kluo2 neh...baik aku makan oat & nestum jerk kan (time tuh, oat ni musti ade dalam stock makanan aku)....jimat, kenyang & buleh simpan tenage aku yg lain utk prektikel ngan sesungguh ati even kalu shif malam, aku tido jerk kat lobi tuh, bangun x bangun...bile ade guest lalu nak p jogging....azan terlepas & mule la garu2 paler dok pk “aku order x newpaper pagi ni erk” ishkkk...sampai cenggitu erk aku tido...huhuhuhu


so, lama2 aku jd cam terpakse makan oat 2 – 3 kali sehari....xke cemoih tuh...


bile da abih musim prektikel...aku balik la hostel balik & nak la join2 mmber makan oat...tp, xleh da nak terima smpai la skrg neh...lg pon, ma love tuh xmakan oat neh...so, xde per nak encourage aku nak makan lg..aku bebetul menjauhi nye...


bile la aku leh makan smuler mende oat neh....mmmm....1 day~~~

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP