sakit gigi & jiwang karat

>> Saturday, February 23, 2008

huhuhuhuhu...

andai kau buka mata mu, aku sudah tiada lagi di sisi mu..

anggap la aku pergi bersama cinta mu yang abadi dan aku sentiasa mendoakan kebahagian mu kelak bersama insan lain. cinta xsemestinya menguasai..tetapi cukup indah bila dapat merasai walau seketika.....

xsemua orang dapat merasai cinta sebenar even ia nya hanya la sesaat...aku, cukup bahagia bile dapat merasai itu..terlalu gembire bile terasa diri ini di hargai...

terima kasih, terima kasih yg xterhingga.....

smlm, sebelum tido...aku takut nak tutup mata ku...aku takut aku x dapat buke kembali atau bile aku buke mata ini, sesuatu yang pelik berlaku x seperti biasa...atau,

nyanyi jap:

"pagi itu, indah seperti biasa~~tidur yang lena terhenti di sana~~~"

hukhukkssss

"emo & emo"

atau paling aku takut....mmm, aku xnak tulis kat sini...~~the most takut thing in ma life~~

smlm aku nak merajuk sebenar nya ngan si dia..a.a.....(macam tetiab malam nak merajuk tp 2minit jerk, mebi aku nak dtg bulan ni...mende kecik pon aku nak di pujuk)

2-3 hari ni kalu merajuk, aku sllu letak bantal kat tgh2..hahhaha... 1st day paling lama, kes nye kunci pintu, aku baru kunci pintu, nak naik katil..dia kate...suh double check kan..aku pon dengan ngengade la kate...amboih, xpercaye kat orang ker & aku xmo check da...die suruh gak, juz double check...aku pon cam bengang jerk, p check skali lagi walau aku da tahu, da nampak da locked....saje nak puas kan ati dia...lepas tuh, aku sembam atas katil sambil letak bantal & poohpooh kat tgh2...pasang mp3 kat npon kuat2....

then, aku da xdgr pa per da, die pon tutup tv, tp kejap2 aku rase die beralih sana sini, lama gak kot aku majuk, dalam kul 2 lebeh tuh, aku dpt rase dia x lelap, kesian plaks, aku pusing, alih bantal tak kat tepi & peluk dia yg tgh selesema...dia cecepat bls....huhuhuh, kami sama2 sedeh...dia cakap, biase kalu merajuk pon xde la sampai letak bantal kat tgh2...(heheehehe, merajuk pesen baru neh)seb baik la kami x mempunyai sifat ego yg sgt tebal..biasa2 jerk...aku bersyukur...huhuhuu

next malam nya pon aku majuk bersiri....dia mmg sllu la, usik2 aku atau buat2 tanya...aku pon jawab...pastu, aku cakap kat dia, aku ngah merajuk..hikksss...aku mmg gile kan, seb bek dia tau pangai aku neh...

smlm aku majuk lg, tatau pasal ape ntah, terlalu remeh sampai aku pon da luper....

tp, dok pk pk...yang macam aku kate kat atas tuh la...aku xnak pejam mate, aku takut. aku peluk die erat2, aku btau die yg tgh tido tuh...i love u....then, dia yg tgh tido lama tuh sempat lagi jawab (brrhhhh too)...hehehhehee....aku ulang2 lg, then, semakin lama semakin jelas jawapan die... (love u too)....pastuh aku macam org gile berkate2 kat orang da tido (tatau dia sedar & dengar atau x)...lepas abis aku mengeluarkan ayat2 jiwang aku....dia ngadap aku..then aku pon tertidor...smlm tido awal...tp, dia lg awal...huhuhu..hehehe, xper...dia kan leteh kije...aku kene paham....

k la....bye

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP