sekolah ku

>> Wednesday, February 27, 2008

hah~ha~ha~

yip yip hureyyy

ma lovely big boss da kluar p council meeting (mr.L...adoihh,,,byk sgt boss neh)
(tapi...dia paling baik setakat ni.....senyum jerk...tp tgk mood, kalu x ok..dia x senyum la)

tadi pagi...aku dok sembang2 kat YM ngan member sekolah aku time form 5..

masa form 3, kelas di rombak...tup tup...aku kene dok klass no.1 skali..ngan dak2 yg agak skema la jugak (termasuk aku ker???) agaknye la....tp, aku jenis yg kawan ngan sume org....dan waktu tuh form2+form3 aku kawan ngan dak kelas lain...depa x amik bahasa arab, so...merase la aku sorg2 kat kelas tuh, yg sorg lagi..terbalik dia pas kat kelas sebelah....nasib la badan

ngan kawan aku ni....aku anggap geng depa ni sunmbung2 dan manje2 membuatkan aku meluat gak la ngan dorang...kalu lawan sukan antara kelas, musti la kami kalah sbb sumer nye awek2 manje belaka..hukhukksss...

form 3 terpakse la dok sebelah mmber yg aku dok YM neh...adehh, kalu dia menuliskan, siap tutup2 lagi...takut sgt la aku ni nampak & tiru dia kot...aku nak bercakap pon cam segan2 sampai la raser nye aku abis form 3 tuh.....

masa form 3, kami byk kenangan ngan ustaz bahsa arab kami tuh, penah kene jalan itik keliling blok, 5 kelas nampak kami jalan itik, kadang2 ustaz saje suker2 nak soh kami jalan itik, kadang2 kerusi meja sumer kene tolak ke tepi...kami kene belajar atas lantai...(cam sekolah pondok tuh)
kawan aku x hafal wazan, tp lepas ustaz pukul..terus lancar...kalu dia kate..sape nak bacer wazan...cepat duduk...berlumba2 la kami duduk...last2 dia suruh dak yg paling lambat duduk tuh bacer dulu, aku penah gak bengang ngan ustaz, aku penat angkat tgn, dia wat xnampak...last2 aku xnak angkat tgn da (majuk) sampai dia abis kelas...aku berdiri la & pandang keluar...berdiri sampai abis masa...dia perli2 pon aku wat tak tau jerk...adoihh..mentel aku ngan dia weyhhhh..hukhukksss..kebanyakan time ni, aku mencantik kan sekolah..lukis2 dan warne2 sebab nak masuk pertandingan 3k...tak kadar nak pmr pon..hahaha

masa form 4, aku dok 1 bilik ngan geng2 depa ni & secara x lansung aku kenal ati budi depa, yg skema2 nakal gitu...ketawa, gaduh, menari, ponteng dlm loker, sumer la kami rase sama2...ade skali tuh, aku mmg jenis x kire siang ke malam ke, aku suker tido dlm selimut cam orang sakit tuh...kami ponteng study (preb kan org pgl??)...aku ngan J tido la dgn aman nya kat bilik tanpa syak warden akan check...member aku tuh cam xsehat kot xsilap aku..padahal aku la ponteng nyer...bile cikgu masuk jerk, aku nampak kawan aku kene cubit, pastu warden dtg kat aku...(aku cam mamai2 jerk) dia pegang dahi aku, betul kan selimut & cakap...awak xsehat yer...pastuh dia blah...hangin jerk mmber sebab dia sampai betul2 lebam kene cubit ngan cikgu tuh...haiiii...nasib la badan kan, aku gak untung..hikhikksss..xtvt yg byk time nih adalah mewakili sekolah p camping, seminar & macam2 lg la....paling best g belakon ngan team prostar...time tuh, aku bahagian bekdrop & mekap2..yg lukis2 aku la yg kene tp ok gak...sbb aku leh ponteng kelas...yes yes!!!

masa form 5, bhuahahahaha..kebanyakan dari dak kelas aku adalah biro asrama..termasuk la aku yg suker wat cikgu kompius ni pon...tp, aku x ingat dah aku biro per....masa trial spm~kimia....siap gaduh2 ngan dak kelas lain yg xmo kasi soklan bocor kat kami....dak tuh kedekut sgt..mencik...dah dpt plaks, aku yg agak lurus kebendul neh...da la x terer kimia...aku p buat betul sumer...adehhh...pasti la cikgu syak kan...cam ne soklan objektif leh betul sumer neh....hahahahahaha, dak kelas aku gelak + kiciwa la sbb aku terlalu la lurusnya...sian...pastu kes temulawak & temulucu laks...kami tipu sorg mmber neh...temulawak yg agak glemer ketika itu ade 2 jenis, temulawak for woman & temulucu for man...yg kawan aku sorg tuh percaya bulat2....bile 1 day dia discover die kene tipu..maka, gamat la tempat study kami tuh, berkejaran...hahaahah...buli dak2 junior, pakat ngan dak laki kenekan dak junior yg agak suke nak kapel2 ngan abg junior depa neh...then, depa bals surat tuh kasi markah-70%...ketua asrama~yang dok Ym ni la..ampes nye menipu budak kunun nya dia leh bacer dlm kepala dorg neh,ketar la buntut2 junior sekalian..padahal..kami dpt byk info...saje nak mainkan depa...huahahahaa...

byk sgt la...tp, skrg sakit paler dah...ngantuk makan antibiotik neh..huhuhuhu

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP