wanabe

>> Wednesday, February 20, 2008

tgh2 aku dok cari idea nak tulis per dlm blog aku neh...

aku dok la bacer blog2 orang lain yg buleh buat aku nak speku sane sini...

cara penulisan jelas menceritakan true story di sebalik tajuk atau isi penting depa...xkire la yg aku kenal ke x...sebenarnya, aku ni pemalas membace sejak zaman dulu kale lg, dr bace buku, baik aku buat matematik atau main kaler2 & conteng buku..tp, semenjak 2 menjak neh, blog2 org telah menarik perhatian ku...aku mule suker membace blog orang, nak nak pulaks blog orang2 yg aku kenal, camne aku kenal x kesah la kan....

samada penah jupe ke, penah tgk gambo die ker,chatting gile gaban ngan die ker..atau pon chatting biasa...meter reading jerk yg lain nyer..wahahahahaa

mmm.tp aku suke bace & tgu...sllu nyer yg aku agak tuh betul...wait & see la kan..


huhuhuhuh..ku tiada idea...

ape yg aku bacer, macam kisah idup seseorang plaks...xper, i should learn to be a good girl :P

cheersssss!!!!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP