mmmmmmm

>> Thursday, February 21, 2008

Haihhh...

ku merase perut ku semakin kembung semacam neh..huhuhuuh

ari 21st Feb....nak sampai masa nyer neh....

aku paling x suker kalu nak sampai masa neh...buat aku jadi huru hara

byk penyakit kronik berlaku dlm diri aku...


contohnya:

  1. makan banyak tanpa buleh di kawal atau luar sedar (???)

  2. kembung perut & angin2

  3. nak marah orang

  4. penyakit lupe

  5. malas


yang positif: (ni ok la neh)

  1. nak solat jerk perasaan neh

  2. nak ganti poser (muler la tgh2 poser kene benti kul 6pm)


Ya Allah,

ku mohon pada mu untuk mengurangkan penyakit2 ini dalam diri aku

tp, kalu sebagai manusia yg beriman, aku perlu bersabar, jgn terlalu bernafsu kan...mmm...ni mungkin dugaan Nya buat aku yang lemah ni....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP