aku jua dikau

>> Tuesday, February 26, 2008

Mmmmm....

meh nak citer pasal diri sendri meh....

pasal ai ngan ang kekasih hati la...


aku ni seorang yg suker tambah kawan....

tak tau la aku jenis yg membosankan atau tidak...tuh, orang len jerk yg tau...

atau...partner aku la yg tau sgt pasal aku ni...


(ari ni x bz...so, aku leh la tulis blog byk2 neh...ghehegeheehehe


al kisah nya....aku ni dulu kan suke la berkeluaran memalam

bersama2 ma preng x kire la laki ke perempuang...hukhukksss

sosial kah daku??? yer agak nye atau pon idok ler teman...

ntah la, xder sape nak kawal aku...

aku xyah nak memberontak atau lawan cakap sesape...

maklum la mak ai kat kampung nun


tp, sikalang ini...

honestly la..aku hanya keluar ngan ma partner jerk

kalu ngan kawan2 pada waktu siang tuh ade la gak..tp

leh di kire ngan jari jerk...tu pon x gune sumer jari jemari


kalu member ajak aku p mane2

aku musti kate kene check ngan ma fren or partner dulu

kalu die kasi, aku kluar la...kalu x...

xleh la kan...kang x bahagia laks ngan die


musti ade org rase cam aku kene kongkong

atau aku mengongkong diri sendrik kan


hahahaa


ni jawapan aku neh:


aku x kesah pon die wat gitu

sebab aku suke~~

so, aku dapat la kurang kan tompok2 itam dlm diri aku


cume,


kawan2 akan sedeh la gak

kalu depa ajak, aku ksi alasan xleh

then, mule la ade yg nak amik atau hantar la...tido umah die laa

nak kate ape...sori eh...mmg xlehh...

aku ramai kawan yg x senget gak...tp,

aiem epi wz ma life sikalang


tp, kalu cam dak yan ni ok la kot

dia gtau awal2 nak turun kl...

so...ma partner leh amik cuti semate2 nak temankan ai...


love u sayang...


thanks eh...em olwiz not alone..huhhuh :P

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP