ragam

>> Tuesday, February 5, 2008

hehehehehe....lalallalalalalaalaaaa....

aku sebenarnya nak tergelak ngan pangai akak sorg neh....

alkisahnya...kecik ati ngan member dia...hikkksssss

satu hari tuh, aku p anto duit kat tempat member neh kije.....

then, muke dia ala2 buah pelam masam kalu di rase ngan lidah tuh..

aku yg selambe neh sengeh2 jat dia, "pehal kak...monyok ajok"

seb bek dia xmarah aku, dia layan jerk....

"tu la kawan baik, makan mc d sikit pon x ingat aku....kalu aku ni, nak makan ape pon, ingat gak kat dia"

dalam ati aku...."so??"

then, dia sambung lg citer nyer..."aku ni bukan la nak sgt mende makan tuh...tp, as member...ingat tuh penting...at least ajak la, aku mukan xde duit...huhuhuhuh"

dalam ati aku yg tersenyum2 neh "period ker orang tua neh, bukan main angin nyer dia, xbenti bercakap plaks tuh"

sambung dia lagi "bile aku tanya, terhegeh2 jawab...'bukan saya yg beli...orang yang blanjer kak'...kot yer pon...at least bawak sikit ker"

aku bersuare "mmmmmm"

dia sambung lg...yg membuatkan aku terpakse dengar sampe abis...kang lg hangin laks dia aku xlayan dia....

"pastu kan, baru td dia dtg bawak makanan tuh sumer.....aku cakap kat dia...aku xhingin...aku saje jerk kate gtu"

hehehehehehehehehhe

kesimpulannya....

sian depa ni...tu la, baik sgt...kan buat situasi jd complicated jerk...adesss
bukan la xleh baik...kalu setakat tempat kije neh, for me...be professional la...xyah rapat sgt ngan org....buat kije kite baik2......xyah dok sembang sana sini..kan bagus...xcari pasal...hehehehee

da tua pon pandai merajuk eh....but, sini leh tunjuk kan la..mebi "persahatan" tuh mean a lot to her...xkesah la camne pong....

bagi aku....

xyah la kak oi nak majuk2...meh ai temankan u makan mc d nak....
ishk...xnak plaksss...adesss...sajer jerkk...sabo jerk la...

ragam2 kat tempat kije yg terpakse aku dengor & senyum meleret....
ekekekekekekekeeee

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP