ulallalaa

>> Saturday, February 16, 2008

haihhh....

aku skrg ni baru tersedar dari mimpi indah yang memburuk kan idop ku neh...

ape x nyer....lepas rayer tuh...berat aku..turun naik turun naik....

skrg cam da fix...erk???dgn jumlah sebelum bulan poser tahun lepas....

last month jerk aku da naik cam 4-5 kg ???????ahahahahah..lalallalaaa

bahagia kan...tu la, saper suruh letak lg gambo makanan byk2 kat blog tuh...kan da jangkit kat aku..huhuhuhuhu...nanissss...

ishkk...camne neh...aku kene diet neh,, bahagian perut ok lg, peha...adeh....susahnye...da la aku kije perap jerk, xjalan sgt...setakat turun naik tangga kat lobby nak p account tuh, xmencabar pong...tp, at least ok la...xde la lelah sgt aku neh...

mmm..tahun depan, byk mende aku rancang, tp xmo citer...takut x jd..yer la..tahun lepas..mukan main lg rancang2, at last...sumer ancur jerk..hikssss..

mmm, azam aku tahun lepas per erk???nak simpan duit jd kayo kan...lagi, utk berjaya di masa akan dtg..huhuhuhu dan lg2 yg aku da luper tuh, nnt recover...aku suda lupaa....huhuhuhuhu

mmm...
kenape la ngan hati aku neh, nak diet tp, mentality xkuat...kul 12 jerk, aku kat cafe...ngadap aper yg patut..huhuhuhu...badan la cepat naik...makkkkk...tulun ai..nak poser la gini...xnak makan lansung...boleh????huhuhuhuh

k la...nak main nyuruk2

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP