dalam

>> Wednesday, February 6, 2008

bile aku masuk blog orang tuh kan...hati aku jadi sayu sgt...

xtau la...ape silap nye...sampai kan nampak pon, dia buat2 xnampak..

jenuh aku jeritkan nama dia...xbersahut...

aku raser...raser, bersalah, xpaham, gundah, risau, unhappy jerk...mane dia pegi

nape dia x tgur aku...aku mintak maap andai da luke kan ati dia..

mungkin jawapan ku xtepat tuk nye...atau mungkin dia da xperlukan aku...

tatau...aku tatau...pada dia...andai nya aku da lukai hatinya...aku mohon maap,

andai aku bersalah, kalu org tuh sayam aku...mebi dia boleh betulkan aku...

mungkin she dont care, then she juz let my mind asking too many question to ma self...

wateve...aku berterima kasih sbb sudi ajo aku...sudi menjawab salam perkenalan aku buat sementara....xper la....aku terpaksa redha & akur...huhuhuh-aku dlm blues

aku pon tatau ape yg tersirat di hati dia..mebi dia kecik ati ngan aku atau org lain, mebi dia nak space for herself..xmo org ganggu kot...mebi la...aku xnak assume,

cume, aku nak dia tahu yang kalu aku masuk blog dia...hati aku jd sayu...tp, tatau naper...huhuhuhuhh

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP