kawangohkawang

>> Sunday, February 3, 2008






Sue sayang sape???

tatau..ramai yang sue sayang da pon tinggalkan sue...

dulu2, sue xdapat nak terima sumer tuh, tp apakan daya...Allah kurniakan hati tuh satu sorang...
kebetulan plaks..xleh bacer hati org, buatnye org tuh pandai belakon...kite plaks tatau nak bacer air/riaksi muke org, mati la xleh assume kan kan...

sedeh ker???

mmm...mule2 agak sedeh la...asyik sedeh jerk kan....penah gak nanis...masa mude2....
sampai la suatu hari....mende yg paling sedeh berlaku dlm hidup aku...baru la aku sedar dunia...eh eh, kat sebelah aku ramai kawan gak rupenye..family aku masih sama, masih anggap aku adik manje dorg....ishk...3tahun aku bazirkan masa pujuk ati sendri..last2nyer...mende tu la yang buat aku down..

then,
aku mule pk aper akak aku sllu kata....
berkawan la...ramai...jgn bercinta dulu....eh???betul eh??
yer kot..tp, apsal lama2 kawan2 aku cam tglkan aku sorg demi sorg..???
owhh...dorg mukan nak jaga muntut aku sepanjang hidup depa...setiap org akan dtg & pergi dlm idup kite neh.....dorg pon ade komitmen..nak kawen la..nak belajo la..nak bercinta la..jaga anak..jaga mak mertua....mmm...yer gak erk...

aku percaya pada takdir, naluri & kewujudan

TAKDIR
xde saper dpt halang takdir..kite rancang Allah jua yg tentukan....
Kun faya Kun--->>>

NALURI
penah x korang rase rindu sgt kat org tuh, tp xde kredit nak col...da malam sgt nak p public fon....tetibe...ade org col...aik...baru rindu2....dia da col, makne nye...ape erkk...susah nak cakap...u ol tau kot...

KEWUJUDAN
Kawan-Masa ade depan mata, ade alamat, ade no telepon...yes, kite leh la tanya kabar...owh yer, email erk...buatnya kawan kite tuko segala2 nya...xpenah plaks dengar org cari kawan depa sampai bernujum pak belalang...intai, mana dok ado....hikkkssss....
lazimnya, as a fren, let their lovely fren mngikut haluan mereka yg boleh buat mereka lebeh gembira...kalu sayang camne pon, kawan kite nak ilang, dia tetap akan ilang, tanya sama hati jerk...kite ingat dia x???dia ingat kite x???terpulangkan...
Cinta-Kalu aku, da putus...xkontek da...malas da nak layan atau tanya isu semasa...doa kan dorg lebeh bahagia dgn ape yg deserved for them.Sebab, aku kalu cinta ni cinta sepenuh hati, kalu org tanya aku..ingat ex lg x??aku jawab...da lupe...kalu aku tanya hati aku sendrik..jawapan aku...aku xkan lupekan org yg penah aku sayang...hauahahahaha...jiwang eh...xguner membenci
Family(peberet)-Walau ape pon, aku setuju ngan pepatah 'air dicincang x akan putus'....percaya sgt2....sebab, semakin besar, aku semakin sayang dorg...smkin byk dugaan dlm idup aku, buat aku semakin ingat kat dorg....xkesah la...mak ke, adik beradik ker, anak sedara ker, aku tau dorg pon sayang kan aku gak...
Allah-aku tau aku byk buat dosa tp, aku pasti juga suatu hari, bile tibe masa nya...aku tetap kembali padanya....setiap manusia..setiap makhluk...ape yg dia tentukan tetap akan berlaku...semuanya baik2 belaka...sume nyer ade hikmah disebalik kejadian...

Cume..kenapa aku cam xsayang diri aku???tatau la...aku belum cukup 'sesuatu' kot....sesuatu yg aku sendiri tak tahu...hanya Allah yang tahu....

tp, mampukah aku hidup sendiri bile semua org da tglkan aku????
aku sayang orang...orang tuh sayang gak ker kat aku???
bile aku da xde, aper orang lain akan rase???


--->>>aku masih belum kenalpasti jawapannye...

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP