llalllalalala

>> Friday, February 1, 2008





Hari yang mengantuk...tgu masa tuk pulang & memeluk ape2 yg patut di peluk
sambil menghisap ibu jari tangan.....dgn air liur yg meleleh...huishhhh....syiok kan kalu dpt tdo sampe gtu skali....esok cuti!!!!!yeahuuuuuu
smlm jupe kak j, oleh kerana kak j lambat gtau dlm 2jam b4, tuan b'day tuh da tido..
biasa la...kalu da tertido, mmg susah nak bangun, nak plaks 3jam awal...huuuhhuu..kan??

me kasey buat kak j & is yang bagi byk betul ole2 buat ku...
yang paling ai suke...2 bees yg cute tuh.....(pssttt...seb bek xmakan tanpa goreng beras tuh...kalu x,masuk sepitel la nampak gaye nyer...tercekik)

orang kat bawah tuh siap pakai baju sama color lg ngan dia nyer adiah...
bukak2 jerk bungkusan adiah tuh, dia terus senyum meleret....
huhuhuhu...kak j, fyi kan....itu adalah dikatakan lambang picky tuh....
oleh para sahabat masa kat uitm, maklum la...picky yg paling sehat dulu2 neh..huhuu
(nyanyi lagu blue hypo la)
semalam sempat layan rosyam nor & lydiawati dlm suami, isteri & ...tdo kul 2am
tp, xlena tdo sebab batuk mengganggu....seb bek bekalan air sejuk masih ade...kalu x, mmg xtdo la..last week nak tdo pon kene letak strepsil kat tekak, baru la leh tdo...
buatnya tercekik strepsil tuh, gane la kan...huhuuhuuhuhh
alhamdulillah....xde per berlaku...amin

teringin nak g travel...tp apakan daya, cuti xde....
ishkk22....ai da dapek bunus la...bestnye, leh la simpan wat sambung study neh...huhuhuh
amin...macam xde hala tuju idop kan???
tp xper, aku penah berazam nak belajor tinggi2 kan...so, aku rase bersedia kot, tambah2 lagi public speaking & presentation tuh....kalu dulu, sikit punya sengap aku kalu lect suruh buat public speaking...hishhhh

macam nak tulis panjang2 kan, heheheh...sok nak p beli kasut kije kat sogo..mintak2 la jupe yg agak murah....yg aku beli ni pon, rm 59 jerk tp tahan setahun gak...
bagus2..syabas beta syabas...tahan setahun sebab aku pakai 2 kasut kot...uniform weiyhhh...xyah la byk2

kalu aku sambung study tahun depan, mmber aku yg d amik degree baru nak start kije neh...
kang aku kluor kang nak jd per??adessss.....ishkkkk...tatau la.camne la...
byk betul angan2 aku nih....kalu ade duit, 1-1 angan2 aku tuh aku tunaikan...tp, apakan daya....
fulus tiada.....nak balik la....bye





0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP