mane??mane???mane??

>> Friday, February 15, 2008

uhuk...uhukssss...batuk aku ni

baru lepas cari fail ramadhan tahun lepas2...huhuhuhu

da la yang kat coffee house xde...yang kat aku pon xde, aku cam konfiden la ade kat drawer belakang aku ni...mmg jaga la kan, sbb tu kan format...sekali aku bukak...da kosong...kat mane???

ni yang buleh wat kepale aku xtenang neh...

aku da bingkar store, xjupe...coffee house nyer side station, coffe house nyer store sumer aku da panjat...huhuuhuh...sumer nyer da double triple aku check..huhuhu...mana dei tambi mana?????

mati la aku kalu ilang, seb bek la bulan 9 ni kan ramadhan...makne nyer aku ade dlm berbulan lg sebelum persediaan compilation tuh di buat...sob sob...

pagi td, aku ripot la kat bos aku yang kat coffee house tuh xde...then, die ngan selambe nye jawab macam seorang boss, cari la sampai dapat, ape pon...awak kene buat gak sebelum ramadhan ni, sya nak present kat gm...huhuhuhuhuuh

hampe....hampe....kenape la dorg pigi ilangkan, aku plaks, p ilangkan format...
soft copy last year ade, yang hard copy last 2 years tuh tatau p mane...saper amik???sape kianat???huhuhhuhuhu...

mane??mane???mentel la aku gini weiyhhh

aku cari kat store td, manyak nyer habuk...paling x tahan, habuk kayu tuh...buat kan aku batuk & gatal2..huhuhu, xlela....mane?? mane??

boss aku ni plaks,, nape baru skrg gtau..nape x gtau dari lepas season tuh....

haihhhhh....aku??tetap akan terus mencari...di mane???tatau la...cari jerk segenap nyer...

masalah nyer...tempat aku ni tempat orang suke sgt la tinggal2kan barang2 depa...segale ripot, aku buat,,termasukla kalu ade orang complain, aku gak yg compilekan, so aku tau la ape yg terjadi kat tempat kicik ini, angkara sape, kenape & solution.....huhuhu

(iklan: gatal idung, haihhh...musti sebab habuk2 td neh)

yang peningnye, dedulu depa ni suker sgt la simpan rete bende depa kat tempat aku, 2-3 bulan x amik2, ape lg, aku pon bungkus, masuk store yg xbernkunci..lama kelamaan...aku amik keputusan klu aku da rimas tuh, terus aku humban sumer yg x gune tuh dlm store...biar aku jd kijam sket..huhuhuhu

tabiat tuh...sampai segala barang x jarang gune tuh aku humban kat store...skrg baru boss tanya , aku da lupe....mane mau ku cari ganti...serupe dengan mu...~~~~~~~fenin...

cari2 kat store xjupe...yg juper, habuk2 kertas & kayu kayan tuh...

aku da x lalu da nak cari...
sok aku cari lg,

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP