hehehe..ujung minggu saya

>> Monday, March 3, 2008

Emmm...


ari sabtu baru ni....lepas balik kije..aku temankan kakak kije aku p convention center...sambil menyelam...aku minum la air nye..ape lagi..harap2 berhasil.. ade ape kat sane?? ade job fair...

jalan2 & makan2....


balik umah dengan kertas yg begitu byk sbb aku nak kawan2 mase reunion..depa soh aku amikkan utk depa...


owh ye...aku sgt epi ari jumaat tuh, tgk raja lawak..huhuhuh...so sweet & klakar cerite nabil tuh & skali gus...aku cam suke nak ulang2...saya banjer awak air sirap kat padang petang nnt yer...so, x rugi la aku x tgk final 1 in a million tuh (padahal aku lupe..adehhh)


ari semalam, sgt epi berjupe kawan2 sekolah ku...di sunway..hikhikkss...yeaaahaaa....


epi sgt2!!


sebenarnya aku dtg lewat sket...bertolak dr rumah kul 11am (padahal janji 11am kat sane dah)..huhuuh...x sangka plaks amik mase 2jam sampai sunway by bus bersama jem di jalan..huhuhuh..sampai sane kul 1pm....lepak sekejap...teman kawan2 p sembahyang...then..kami ingat nak p main bowling terus...tetapi full plaks sbb ade tournament...aihhh...


aku ajak member2 sembang & lepak kat sebelah org main skating tuh dulu...sambil minum air kopi pahit akak tuh, pahit pon ok la....leh pekena kawan2 aku gak....depa ingat cam biase...last2..pahit...wakakaka...


kul 4pm baru kami berpeluang main bowling..hurrayyy...ni 1st time aku main tau....biase nye aku juz tgk org main jerk....kawan2 aku cam pelik..apsal aku berkipas2 time main tuh....sebenarnya aku sekarang ni sehat...cepat la berpeluhnya....huhuhu...kalu dpt main hari2...sure leh kurus neh..hikhiksss...


bagi dak2 perempuan, paling haibat..haz la...second diana kawan ku, 3rd aku...haih...ishkkk...sikit lagi...mule2 bola aku da masuk longkang..lama2 baru dpt menten..hahahaha


dak laki aku malas nak citer...asyik strike jerk..nyampes....(jeles)


lepas amik2 gambo sumer (nnt grab dr dorg kat fs la)....


aku terpakse pulang kul 5lebeh tuh....sbb haz nak kije shift malam....


ingat nye leh sampai kul 7pm ke at least..sampai umah kat kul 8pm...haz sempat rehat selama 1jam lebeh saje..huhuhu, sian dia...(at least dia enjoy, ok la) terer la lu beb!!!!


so, malam td, lepas tgk csi gitu2..aku tido la sensorg...abis citer di hari munggu...lallalalalaa...



0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP