sedeh daku....

>> Tuesday, March 4, 2008

mmmm....

ape la nasib aku ari ni....

xsangka plaks aku acam punya kawan yg ramai kat tempat walau pon aku hanya lah dok sorg² kat sane...(tempat aku bekerja)

pagi2, ade junior aku tp bahagian management ngadu nak abscond...aku gtau dier yg masih mude ala2 adik aku tuh....jgn la benti....tgu dapat kije baru then benti la...

dia angguk2

pastuh, tghari td masa aku dok bercerita lg pasalreunion ngan dak sekolah aku...captain aku dtg kije....aku gtau la...ade masalah ke pasal function owner ari tu???dia kata..ok aje....xde ape2 pon...

aku diam la...aku backing member aku ni la kan....

pastuh..kul 4pm..dak hr tuh dtg balik kat aku, gtau...nak no phone aku....aku kasi..dia kate...esok i last day sini....aku tanya nape??die kate xnak dah dok sini....aku cakap..tgu la dpt kije...die cakap nak p singapore...nak tumpang rumah member kat sane sebelum dpt kije...huhuhuuhhu....jgn tglkan daku....

4.30pm...mmber captain tuh dtg balik...babai ida....aku:ko nak p mane??ko dapat transfer 5* eh....die diam sebab bos ade kat belakang die...aku pon diam, balik acam biasa...

kul 9.45pm...otel kol...aku angkat...biasenye malam2 xde org col....captain lg kol...babai aida...aku last ari ni...laaa...per kes?? (ade sebab2 kukuh yg orang buat kat die yg menyebabkan klu aku berada tempat die pon aku benti jerk...tp, org yg buat die rase nak benti tuh tanpa usul periksa dgn hipokritnya buat aku rase nak belasah die...die xtau sebenarnya captain tu la yg paling baik setakat ni)....huhhuhuuh

aku soh die p kije kat partner ku itu...kalu die dapat aku gembira sgt2...sbb die mmg pandai organise..tp, org kate die xorganise...apa da....xper...nnt la...mungkin dia xrase acamne org lain rase sbb die kot...wat goes around will come bek around....

pada kawan2 ku...tabah kan hati mu...aku tahu, kamu sgt berwibawa..tp, you deserved to a better work environment...better everything....korang musti akan lebeh maju..aminnn....

aku???aku pon penah terpikir..kalu org lain jd acamtu...aku??tatau la...roda ku setakat ni ok ngan environment...esok luse aku x tahu la lagi...sbb aku da cukup tired dlm industry ini kalu di pikir kan sgt....

ape pon, hidup musti diteruskan.....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP