tajuk

>> Thursday, March 13, 2008

mmm....

pagi² aku skype hr aku, nak check die ade sane x....dgn sekaligus, aku gtau die aku tekad....die x reply pon msg aku....

da dkt sejam...aku col die...die angkat...

aku cakap nak p sane...

p opis die, muke nye agak masam, aku tau die sedikit kiciwa ngan aku...ntah la...aku x nak undur balik..pasni..kene betul² kan diri aku & bg ade kemajuan...ini pon salah 1 kemajuan pe...lantak la orang nak kate pe....

last year...prinsip aku, kalu x suke, jgn kite resign...biar la org lain resign...tp, dengan keterlaluan selesa aku di sini..aku pk, i have to move...kalu terlalu selesa..nnt aku jd malas plaks kat sini...hahha...nnt org sebok nak pertikaikan buntut aku yg da menaik ni sbb kate mereka...aku duduk jerk..hahahhahaa...dengki la tuh, bile aku suruh ganti tempat aku, xnak plaks...ek lehh..

hmmm....adoi....nak tulis blog ni, ade aje hal nye neh...ishkkk....
td p makan...ni sambung balik smule neh...

ape pon, yg berlaku...aku musti tabah...xnak lemah macam masa aku kat mariot dulu²...huhuhuhu...

bersambung² tulis blog..malas la plaks...idea td dah ilang la..adehhhh

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP