hmmmm..

>> Tuesday, March 11, 2008

hahahhahaa...patutnya aku tido neh,
rancang kat tempat kije td nak tido....
tp, sempat lg lahap goreng pisang tghari td, malas nak beli makanan lain....

lagipon, xsempat nak makan td....

tghari td, aku aku p sign appointment letter kat tempat baru dah...
1 month notice...die suruh pegi awal...tp, aku xleh janji...bos aku skrg ni baik sgt...acam abg pon ade....

aku da kasi surat benti, tp dia kasi balik....die suruh pk masak2, suruh survey elok2 baru la wat keputusan pegi..mmm...aku amik balik la n col mmber2 aku yg da pigi sane...dorg kate..ok jerk, cumer bz sket...

bile balik td, ma luv kasi sms...kate nyer die di promo jd SL..bagus2

seperti yang di janji kan oleh bakal bos aku....aku akan bekerja macamne aku penah kije ngan die dulu...wahahhaa...ai rela sebab ai x mo lagi dah guyang kaki, gosok perut....nak yg ade berperingkat sket....

so, kami akan pulun di tempat kije la ni..jarang2 balik rumah??adehh...aku balik la....die??aku tak tau la...huhuhuh...gembire tp sedeh...ntah....

kite kije kuat yer..adakah dgn ketiadaan u di rumah akan memotivate kan i utk kerja lebeh di tempat kije....deff'ly yes!!!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP