lari???

>> Monday, March 3, 2008

kenape eh kalu ade masalah..nak kene lari2 anak atau lari beratus2 kilo meter....kenape??kenape??

kenape xnak hadapi sumer tuh, kalu asyik nak lari..maka xde la cabaran kat dunia ni...kalu xde cabaran, xde la plaks pengalaman yg mengujakan....

aku sedeh gak sebenarnya...ade satu org tuh, dia dtg ajar aku wat photoshop..pehtu dia lari...tanpa bagi peluang ape kurang nye aku utk aku baiki....ntah la....(betul ke susunan ayat aku tuh...maap ler..bahase ai ni lomah...kek nyer ade 5bahase belajo..adehhh)

iklan:aku suke sgt lagu avril ni & suare nye..sejak zaman belajar lgi...sukeerrrrr (anda xsuker???ai xkesah..lalallalaa)

sambung:sampai mane td?? (refer kat atas jap)

pastu malam ni ade la org tuh kate nak tuko url die la...ape la..kalu aku tanya..nak pegi jauh dr org2..ko nak lari mane batang idung???haihh

malas laks nak nulis...

aku nasihatkan ko xyah la lari dak batang idung ku...tanpe ko..aku xleh bau aper2..malah..malam ku tido xlena...xleh nak bernapas..kalu bernapas kot perut atau lubang pusat..risau terkeluar jCo donat laks...

kawan2 dtg & senang2 jerk pegi dlm idup aku tanpa pikir kan perasaan aku....kalu korg nak tglkan pon, gtau la....senang aku nak wat kenduri....farewell party ke...huk alohh...

xyah la lari diri ku...sebab aku bukan jenis mengejar pon gak..sebab aku xlarat nak kejo..kang kurus plaks kang aku...xcomei nnt....lg pon, korang suker ke wat org terkejar2???wat orang penat...dlm persahabatan...xde erti nyer pertandingan..kalo ko lari laju..dapat no 1 la sbb ade org kejar ko...yg x dapat kejar..ko nak babai sesuker ati ker????apada kawan....kawan acamtuh ker??

adehh

jgn lari eh...
kalu ko nak lari sgt pon lari la...ko kontek la aku kat ym yg same, lawat la aku kat umah buruk aku ni, aku da xgune maspace dah..malas..kalu nak tgk gambo aku..ko bukak la fs aku...kalu ko rase nak aku epi...ko bagi msg kat aku....ko tulis komen ke..aku da cukup gembire dah tuh....

tp, bg aku...jauh mane pon ko....tenet tetAP tanpe sempadan...lain la kalu salah sorg x wujud lg di alam maya neh....itu akan buat aku sedeh...(ko nak tgk aku sedeh???..kalu iye..ko mmg kejam..but i still lov u ma fren..hukksss)

malas dah merapu meraban...lalallalalalaa

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP