yeay!!!

>> Wednesday, March 26, 2008

meh kite lupe kan masalah kije...

nak citer pasal balik rumah partner ku...

(sempat lg p makan td...ni sambung balik la...lalalalaalal...da lama x menulis ni...

hmmm...

last weekend, al kisah nya...aku pegi mengambil cuti ke rumah mak mentua...
temankan si dia balik la kan, xsuke tgk die sorg2...syian die...

kami balik ngan bas jerk, bertolak petang tuh jugak (petang jumaat tuh)
perjalanan balik tuh aku membungkuskan diri dalam kain batik yg di bawa oleh partner ku...
very the mak cik kan??ok per....selesa sungguh, tq sayam...appreciate it!!!

kami dok dalam bas sopan tau...nothing happen, hehehee

sampai kat umah die malam dah..
abah & mak die jemput kat lepas tol...aku mamai2 bangun n naik kete...huhuh
sampai rumah nya, kami makan...best lauk ikan tuh..maseh mak cik...susah2 jerk masak utk kami...lalalallalala

pagi nya sungguh hening...kul 12nn...mak die ajak my partner naik moto p amik kek coklet yg di tempah oleh akak si dia...jenuh gak nak start engine tuh, mebi sbb jarang gune kot...hehehehe...
bile dah sampai, tanpa segan silu, partner aku makan kek tuh..pasan la tuhu, ingat org tempah utk die la tuh...adehhh

tghari nya akak nye sampai umah , bawak anak sedara nya, yg sorg: becok & active & lucu & cerdik, yg sorang lg: kecik & pemalu & sgt penyabar sbb kakak die sllu buli die...sian si comel tuh....die nampak aku & partner, berlari2 p kat tok dia, nanis takut kami usik die..hehhehhe

akak die tanya pasal kek tuh, nak amik bawak g umah kak tun, nak wat sampel jual..hahahaha...kantoi, aku & partner dah pekena sepotong sorang..lalalalalla...sian kakak die...terpakse tempah lain....ai makan jerk setelah di pelawe..hehehe...apa da die ni..amik kek org xmintak dulu, kan dah kene abih kan kek tuh, terpakse ai naik 2kg..hehehe

lepas akak die p jenjalan & tgl kan anak die utk kami cubit2 kalu dapat, aku n partner naik kete g rounding2 taman rumah die...syiok...die dah lama x bawak, byk kali plaks break emergency..sampai kan anak sedara die terpelanting jatuh kat belakang...adehhh...aku kesian tp nak gak gelak kan anak sedara die..lucu...kesian plaks...

petang nye, bile dah rase kompiden, kami pon p jalan2 kat parit buntar, beli nbeg ai..maseh beli beg baru..lalalalalala...ingat nya nak p rumah aimar, die plaks cam xfamilier ngan area sane, so..kami batal kan lg pon ari cam nak ujan..

sampai2...kami makan kfc & malam makan mee goreng mak cik yg sedap lg...sambil tanpa segan silu kutuk2 dak AF...syiok nya...kami konker tv la...abah & mak die p tgk tv kat bilik...

pagi esok nya, kami p parit buntar lg, mak die nak beli sarung bantal & kain baju kurung...sgh bagan serai, beli baju baby aliff...then, mak die tau aku suke makan ikan tuh, die masak lg..yeay!!(xmalu kah aku inin)

masa nak balik petang tuh, anak sedara die acam biasa nak anta kami p bus stand...dgn slumber pegang beg galas kecik die tgu kat depan pintu...

mak die tanya: nak p mana?
dia: kakak nak p ke_el...

adehh...selumber diri mu buat ku tergelak...

masa kami nak bertolak nak naik bas, die p slumber naik...nenek die tarik balik...

hehehe**sebok nak naik bas yer**

lawak la kakak ni...

dah abis memori ini

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP