WHO CARE

>> Monday, December 17, 2007

Aku neh cam beria2 sgt ri ni...

tgh2 dok stress.... mukan tensen sgt...eh...mukan sama ker tuh???adess..tatau...tensen tuh akan buat kiter lg stress kot....tp kalu stress tuh cam da xleh tahan kan...kan...nak xnak...dia datang gak..kan...kann??

ari ni mukan nak citer pasal stress lagi...tp pasal diri sendiri...
pasal masa depan...pasal kepalsuan...pasal kehidupan...pasal aku...

nak cakap pasal care...

aper maksud care bg u ol???? (monolog dalaman haku neh)
care ker dia kalu dia nak tahu kita buat ape, support everything tentang kita, kadang2 borink ngan ape yg kiter dok ulang2 cakap ngan dia. tdo time kiter nak manjer ngan dia???

Rimas kah aku kalu asyik nak suruh dia celik mata<>>>dok citer pasal dulu2,,....sampai partner nak tdo pon xleh....

ntah la....

Kenapa aku sedeh?????

aku xdapat kuar ngan kawan2 balik lambat...lepak2...lepaskan tensen... (dulu da sesat, skrg nak sesat lg???)

sedeh kalu partner xlayan kiter nak bercerita (padahal aku asyik dok ulang cerita yang sama everytime bersama)

aku da xleh habiskan duit kalu aku tensen dgn membeli pelbagai mende yg akhirnya aku buang gak...

aku sedeh sangat sebab working hour kami xsama..hegeh dua orang curik masa sebab nak lating sesama....event g jejalan 4 kali seminggu.....

aku sedeh, kalu time aku nak p kijer...partner xde kat rumah...xbalik kijer lg...

kenapa aku sedeh???

mungkin sebab aku ni ngengada...aku bulum cukup kuat lg nak tempuh sumer tuh...

esok, aku pegi jerk interview kat mariot tuh....bersedia atau x....nak atau x....aku pegi jerk...sebab, aku nak tgk kemampuan diri sendiri...dan aku tahu, utk kesekian kali nya aku akan feel guilty kat diri sendiri sebab nak buat pilihan kelaks...samada stay or go.........

itu adalah aku...sesuatu yg amat aku kesali tentang diri aku............................sukar utk memilihh

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP