Cuti oh cuti.....

>> Saturday, December 22, 2007

hrmmm...sedehnya...ari ni aku da ade kat tempat kijer...sungguh la busan & sedeh dihati....

aku xsempat lg nak bermanja...walaupon da tua..aku hanya sempat main masak2 bersama anak sedara & akak...niat dihati nak ponteng ri ni sebab esok cuti...tp abg kata dia nak balik kontan da sabtu neh...so, sbb aku da amek tiket ari jumat & possibility xde tiket nak naik bas ari ahad...maka aku batalkan niat memonteng...lg pon aku ni penakut nak memonteng..huhuu...

xper..nnt rayer cina atau masa mak nak operate nnt kite juper lg yer... (pujuk ati sendiri)
aku sedeh sgt sebab hanya kami yg bujang n akak yg mmg dok kat kampung jerk yg balik...so, mak pon nanis jerk biler di pagi raye...npon nyer xbenti berdering sbb anak2 nak wish samat ari raya....

mak nanis, aku pon xtahan tgk...
sian mak dok kat kampung...tahun depan...aku nak plan cuti bebaik...xmo balik malam rayer da...xsempat nak buat rendang..kene buat rendang pepagi raye...kuih muih pon xbeli...

tp yer la, raya haji xramai org meraikan nya...
mak...still lg bersemngat nak rayer...upppsss...luper nak salam ngan mak time raya la...adesss..
tp xper..aku da siyom2 mak aku time nak balik...aku harap, dia epi aku balik walau sekejap...

adek doakan mak cepat sehat seperti sediakala...
adek rindu nak makan masakan mak...
macam dedulu...kalu balik jerk cuti sekolah...
musti mak masak macam2...best sgt...

walaupon orang kata,
biarla mak berehat...ko p la masak utk mak plakss...
tp xsama...mak masak sedap sgt...aku rinduuu....
air tangan ibu amat la bernilai...

makkkk....
adek rindu mak....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP