>> Thursday, December 6, 2007


Haihhhhh...busan betul la....biler la nak sampai Datuk Paduka teeeettttt.....

aku da nak balik sgt da ni...kebetulan plaks ma luv kijer pagi....dr td dok menunggu...sampai da dekat kul 8pm pun still xnampak batang idung....ini la janji melayu...ceiiittt...

time2 bulan mengambang...boss suruh tolong jaga kan vip utk event neh...ceittt...kalu aku katakan tidak...kang dia xmo cover aku kalu ade ape2 nnt....xleh jadi...kang, aku gak yg merana diri...xsedap ati kijer kat sini...kene gak la give & take neh...

adehhhh.....

hisshhhh...

xsenang duduk da neh...janji kene jga sampai kul 7.30pm jerk.....aku dok makan gaji buta kah di sini sambil bacer blog orang & mengumen & mnyemak kat blog org....

td...buat kali ke berapa kali nya ade org tanya aku...u org sabah ka??adesss...bukan...org sabah adalah yan...sama ker muke aku cam yan??sama ke cara aku cakap cam yan??yan...aku da x ingat la ko nyer sore...da 2 tahun aku xcol ko atau pon ann....bukan lupe....kalian tetap di hati sue..<<---pujuk balik.... mungkin la camni kot....

YAN ----->> SUE <<----- ANN

Haaaa....cam tu la gamak nye...sebab sue neh keturunan cam ann tapi orang cakap cam keturunan yan...adehhh....mana2 la....tp ade gak org cakap sue cam orang yg berketurunan ann...hehehe...(ape da aku mepek nehhhh)

Ya Allah....tabahkan hati hamba mu ini...da xtahan da berada di sini..kalu aku dok kat kerusi opis neh...aku dapat rase lemak aku sampai mana...betapa sendatnya perut aku...hikkkksssss.....

pendrive lak aku da simpan dalam locker......kalu x...leh la aku upload biyul data aku tuh...da buat 2 hari lepas tp x upload2 lagi...malas+bz kot....


2 KoMeNs...:

Anonymous December 6, 2007 at 9:10 PM  

apa kene mengena ngan aku lak - yan -

.....picky..... December 7, 2007 at 9:24 AM  

ahahahahahah....nnt sue citer kat ym........

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP