>> Tuesday, December 4, 2007

Hai .....

sayang tdo ker??

citer pasal cuti2 weekend siri 2...bukan tdo bersiri yer....




oleh kerana smlm bangun lambat...so, xsempat la nak tulis blog...amek keputusan tulis kat rumah....xde la erti kata buat2 bz pada saat yg agak bz...tp kalu artis tegur kat ym...aku cecepat jerk balas...klau buleh...nak kurangkan penggunaan internet kat opis...mana la tau ade org complain kat belakang kan...kat depan, mungkin xberani...nnt kang aku citer pasal dorg plaksss...haaaa...jahat kan aku neh....huhuhu....

k, malam jumaat tuh...kami pergi makan nasi lemak kat kampung baru sebelah sekolah tuh, xmerasa lagi ni makan nasi lemak antarabangsa...sebab ramai giler org kat sana...hhuhuh, kami pergi??yer...kami pergi beramai2 ngan family si dia skali yang dtg ke KL sempena cuti sekolah...ermmm...dengan control nya...aku makan sebungkus jerk...hehe, segan ahh...aku jejeling jerk kat ayam kampung...peberet aku tuh...tp malu, gambo x amek..kang mak dia cakap aku jakun plaksss...hikkkssss.....so, buat yg baik2 jerk....cakap yg paling sopan2 jerk...heheheh...motif?? kang pecah tembelang...tp mak dia da tahu aku neh byk cakap...bukan setakat ma laling jerk penatdgr aku bercakap...mak dia pon da xlarat...kalu aku balik umah dia, mak dia masak bebanyak kali...suruh aku ngunyah jerk...jgn cakap byk kot....lepas ronda2 sambil jem malam mgu...kami sampai kat umah dalam kul 11 lebeh...tdo...family dia tdo kat otel la....kang xmerasa la aku peluk ma luvly....

pepagi sabtu, p kije...dok tingat2 lagi kat nasi lemak malam tuh...yg penting lauk pauk dia...beesssttt....
lunch hour, makan nasi lemak mak cik minang....hikkksss...sodap jugak...da lama xmakan nasi lomak...masa kat opis, ma fren ade la ngecek organizer live & loud tuh...mau tiket free g tgk whitney houston...tp xdapek...kalu nak pon...dia nak kasi rm70 over than rm262 but still xcukup budget lagipon dorg buat kat mont kiara...koser r nak g...tatau katner....kalu area town leh gak gegeh cari.. tghri, mak dia g umah...heharapla xjuper barang2 rahasia dalam bilik tuh...hikksss....








lepas balik kijer...ma luv ajak p loyat...beli monitor...da lama x bukak pc...sempat la merewang2 kat BB sambil amek gambo BB yang da banyak berubah...yg paling penting, pavillion dgn megah nya da siap di bina...setahun lebeh jerk dorg siapkan kawasan yg sebesar itu...jalan pon da di kecikkan....ok la...xsusah sgt nak lintas byk kali...hehehehehehe....ade yg di ubah suai...hrmmm...rindu betul ngan bukit bintang tuh...biasa nya kami makan cinnamon yg gebu tuh, tp kali ni...aku xbeli pon demi diet...diet??yer ker???ntah...yer kot...windunya mau kembali normal...balik & tdo lagi...

panjang lebar laks citer nye...

ari ahad, kami plan nak kemas rumah...kemas yg bebetul...kami start kul 12 & siap dekat kul 4...hanya mngemas bilik itu...kami lupe nak bekfes, kul 3.30pm...masing2 da xlarat nak gerak...at last, luvly p beli nasi sebab da xlarat sgt...dia beli 2 bungkus...then, diet aku rusak binasa...lepas makanpon perut memulas, sbb da masuk angin & makan mende pedas kot...huhuhuh, sedeh...kul 7.30pm, partner ajak g klcc, beli barang mekap dia...kunun nya da xmo makan,, sempat lg p makan kfc...hehehe,,,i mmg xtahan dengan makanan..pantang nampak...yg jeleknya...dr jauh cam nak makan salad jerk,, biler da sampai dekat...adehhh...i this, i want that..byk lak demandnya...sowi sis...



balik2 umah...buat kek batik...then tdo....

isnin,

bangun pagi...tgk jam dinding da kul 8.45am....atau 9.45am...mamai la...xcayer aper yg aku tgk..then, bangkit tgk jam npon...ellehhhh, baru kul 7.30am ruper nya...tapi aku da macam cukup tidor & segar semacam jerk...bangun n betulkan jam dinding...apa daaa....awal sgt lakss jam neh...baring2 jap 3minit...then terus mandi...dengan harapan....aku g kijer awal 15minit dari biasa...siap mandi n bersiap...jam baru kul 8.30am......da xlarat nak lepak...siap mekap...aku turun...yeay!!! g kijer awal!!!

sampai kat security...aku sempat lagi marah kat nepal tuh...sebab jam punch card dia cepat 1jam...dia cakap betul...aku plaks xmo la punch card sebab jam dia xbetul...tetiber dak it masuk...ehh, dak ni sepatutnya masuk kul 10am.... ??? aku?? lambat??? adehhh....cepat2 aku daki tangga...sampai2 kat locker...phone ringing...boss col???adehhh...tambah plakss sakit perut neh....

boss: “u xkijer ke ri ni??”
aku : “maap la bang...jam sya lambat sejam la...sy ingat baru kul 8.30am skrg neh...so, macam biasa sy baru kat locker...salin baju”
boss: “ler...da kul 10 la....”
aku : ok ok, saya masuk skrg...adehhhh...garu kepala yg lansung xgatal....

1st time aku di tipu oleh nset n seb bek 1st time aku masuk lewat...biasa nya sharp kul 9am....xkan awal atau lambat....as per ma guest la....he said...picky must be here 9am sharp without fail...hehehehe...malu ai...tp masuk awal pon nak buat per....

then, aku xsempat nak update blog atau berforum sgt.....huhuhu...

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP