>> Friday, December 14, 2007

Korang pernah x raser stress sampai ketar seluruh badan korang...

belakang rase sakit sgt...

kurang xtvt berpartner.....

kepala jgn cakap la......macam mendidih jerk...

aku sendiri pon tak tau kenapa...da 2-3 hari camni...

tgn aku pon da macam Parkinson da....turut mengeletar neh...

da berapa ari bulan neh??? xkan nak period lagi....

simpton ni la yg aku alami setiap kali nak datang bulan...

tapi mungkin ini yang paling teruk kot yg aku alami....sakit sgt paler ni...tulun....mungkin aku kene berehat dari semua ni....

tpi kalu terlebih tdo acamner???

sakit gak paler...skrg ni pon...event aku da naik katil kul 12malam, dalam kul 2 baru la buleh tdo...biasa nya aku tgu ma luvly col kul 1.30pm....tp smlm, aku da x larat nak angkat tepon...aku sedar & dengar phone bunyik tp mmg sengaja aku malas nak angkat...sakit paler...then, pepagi pon da bangun awal da....xmacam biasa...huhuu

sebab tu la aku sllu cakap aku sakit tulang belakang kot....aku baru sedar yg aku stress sgt neh....punca2 nya??? susah nak cakap sebab bile org nampak aku jerk...macam nak terkam...ngan alasan nak mintak tolong, tp tolongggglaaa...aku stress ngan sikap korg yg xnak berdikari lansung...mungkin tu jugak kot...adesss...kalu aku mati...kem salam ngan mak & partner aku yer..huhuhuhu, kem salam gak kat dak yan & anne....huhuhuh (2 org yang aku bawak kemana saja aku pigi)

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP