Cuti ini-Kismes

>> Tuesday, December 25, 2007


Lepas bersedeh2 sbb balik raya aji kejap jerk...

kijer sehari, cuti weekend plaks...pastu kijer lg...

cuti kismes laksss...tp ok la, last week..

aku sgt stress...this week aku gumukkan badan kembali....


hikkssss...


tp cuti x indah sbb aku kene pk mende2 sarat gak pasal hidup aku..

then, ma lovely on duty...so, aku turun katil naik katil jerk la...

yang menarik nya...mmber dtg rumah...dak uia..1 skolah...

so, that nite...we waiting for pak cik santa dtg...

but no show....then, kami balik ah...tgk tv...

bukak tenet lg....sambil tgu partner pulang dr kirija...

next day....

mangun pg dlm kul 9am....tgk citer kalkor ngan member...

kami gelak sakan...ma love still malu2 ngan member...

adesss...seb bek mmber aku selamba badak...so, xheran sgt la....

kul 11, lepas abis tgk citer, p masak utk mmber...

makan sesama....then, 1 by 1 tglkan aku...lovely p kijer...

then, 3pm...ma fwen kene balik buat assignment.....

but, u cool beb.....

mengimbau kenangan lama...haihh...

cam yan gak da neh..tema..kenangan ku~~~ (nyanyi sket...)

kenangan bersama

kami suker menari
lagu industan lg, tp zaman s.r.k la...
kat asrama ngan junior kami yg agak 'kendu'..hiksss....
xkire kat dorm atau dalam kelas..

(kelas ai sumer perempaun time form4)
main gurau2...tarik2 tudung....cikgu masuk...

nyorok bawah meja guru...adesss...kantoi gak la....

kami berdua sllu berlumba2 maths markah tertinggi dlm kelas...
motip??? anak cikgu maths kami (adik angkat aku) dia pon minat....

adesss....
tp, ai dapat..hehehehe....

tp, we all tetap best fren.....still contact2....
yg bezanya...aku dip...dia ngah abiskan degree...lama nya....
then, dia pakai tudung...aku jerk..bielr la nak jd baik....

mulakan dengan bismillah~~~~~

pening2

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP