AKU....

>> Wednesday, December 26, 2007


Mmmm...nampaknya 2-3hari ni aku dok mengepost jerk erk...
yerla...ma luv xde...kijer...so, bosan2...tulis la blog nehhh....

aku gumbira sebab aku berjaya ubah template blog haku neh...makasih kepada sesaper yg berkenaan...(yan)....apsal aku cam lama xsembang ngan dak neh...

lepas sembang ngan akak baru td, (kak yatan haibatt)...aku golek2 atas katil....lapar...aihhh....luvly col...tanya kabar...aku ckp aku lapar...dia nak belikan mee....tp time tuh baru kul 9 malam..alamak.....

p selongkar peti ais...ade sebijik buah jambu...sebijik buah mangga yg da nak masak...epal + oren yg da berzaman....tp, niat dihati nak makan ngan luvly....

ku tenung2 peti es dr jauh...nak makan cokelet??xberbaloi.....sms luvly, nak makan mangga...ermmmm...sepantas kilat jerk aku abih kan mangga tuh...manisssss...

adesss, mangga tuh dessert ker appertizer??apsal aku raser nak makan lg??aku da xleh dok atas katil....

g dapor...goreng telur dadar...masak nasi, makan ngan kicap + sambal tempoyak+cili jerok...yummy2...abisla 1 pinggan penuh...yeay!!!!kenyang...

tp...kenyang tuh xbermakner aku selesa...terlebih makan kot...adesssss...tulunnnnn~~~~

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP