saya suke kalau

>> Wednesday, February 25, 2009

saya suke kalu time saya coti partner saya pon coti n kalu la hari sebelum kami coti tuh kawan2 saya available untuk di ajak bersantai sampai pagi..huahahaha....

saya suke kalu balik kampung atau p rumah abang saya atau p rumah mak mentua(ehem ehem) sebab saya akan makan byk yg sodap2....n lagi suke kalu makan tp xnaik badan (mustahil la puloks)

saya suke kalu saya chubby, kulit saya akan nampak cerah sedikit tp lagi suke kalu kurus & cerah..llalalalalala~~~(ehem ehem...saya masih bersyukur)

saya suke kalu saya kije 4 jam sehari sajork n lagi suke walau kije 9jam n jalan pon tak jem time balik kije..hikhikksss

saya suke kalau orang anggap saya kawan n lagi suke kalau dapat jumpe selalu n bergelak ketawa kan....

saya suke tido n xpayah kene bangun pegi kije time malas tuh
(setiap hari bangun, saya musti kata...ermmm..malas nya nak pegi keje)...tp apakan daya...sape nak kasi gaji supaya kite x bekerja

saya suke tempat keje x bz tapi saya lagi suke kalau ade bende nak buat...

saya suke balik kampung, lebeh suke kalau semua adik beradik balik skali...

saya suke hari raya, lagi suke kalu saya yg dapat duit raya...bestnya....

saya suke menaip, tapi saya lebeh suke chatting kat rumah n ade kawan yg nak layan saya chatting....

saya suke tido, lagi suke waktu betul2 ngantuk...nikmat...tp, selalunya susah nak tido plaks.....buang masa kan kalu dah time x ngantuk plaks...nak2 plaks partner kite dah sampai london mimpi nya....

4 KoMeNs...:

Anonymous February 25, 2009 at 11:07 PM  

wah mimpi smpi ke london, hengatkan sampai sabah jah

.....picky..... February 26, 2009 at 1:20 PM  

wahwahhh...kalu ke sabah mimpi siang hari la cik dian...nda sabar suda aku ni ba....

shoeque February 26, 2009 at 1:55 PM  

saya suka suka je nak tulis kat sini
hehehe

.....picky..... February 26, 2009 at 5:59 PM  

tulis ler....

saya pon suke jerkkkk

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP