ngantuk nya.......

>> Thursday, February 12, 2009

penah x rase ngantuk yg amat sgt????

adoihhh...dah kat sebulan aku cam...lepas makan jerk aku ngantuk gile babas....sampai raser cam nak terbabas.....

huh...aku bosan hidup in xtive sebegini...hukhukkksss

ehem..tadi aku makan mee goreng mamak+ayam...
hhehehe(tu pon nak citer)...sebenarnya dah lama aku x menjamah mee mamak+ayam ni...nak kata boikot, xde la sgt cume aku kdg2 xleh nak terima....tp, kalu teringin atau terdesak cam masa kat opis ni...mmber ajak p mamak, aku pon pegi la...lagi pon aku rase cam dah jelak sgt ngan makanan kat cafe...bukan aku xbersyukur...cume tekak aku sakit kdg2 dan rase cam aku makan bende yg sama setiap hari....

sejak balik dr cameron...leh kire la baper kali aku kat cafe...hukhukkss...
ntah..malas nak hurai kan...tatau korg akan paham aatau x....

biasa nya aku makan mee soto atau mee sup kat kedai jawa blkg tmpt kije....tp, lepas case celop smlm, aku cam geram kat adik yg angkat makanan tuh...huhuhuh

aku cume menegur ngan kuat jak la kat dia supaya dia leh ubah pangai....dan aku tawakal jak la makan smlm, aku aku komplen lebeh2, kang dia kata nak tukar...sampai kat belakang...di ludahnya makanan aku & kata dah tukar...ceeeeeeeittttt...camne??

kadang2 aku rase cam serik nak makan kat mane2 kedai...
ntah cam no dorg prepare kan... sbb tuh kalu weekend, aku akan p rumah abg atau masak sendri kat umah.....aku pon dah x bagi partner ke beli ape2 (especially air) kat kedai depan rumah aku tuh.....
tp, nasi lemak mak cik sorg tuh aku totap suke....wahahahaha... (tp, ni bukan yg warong2 tuh la)

camne erk....betul ke org kata...makin tua makin kite fussy pasal makanan....(mak aku + abg2 aku mmg fussy gak)...but, aku rase...kite mmg patut fussy...

aku kan nampak cam ok jak (perasan kah???)....tp bab2 service, pon aku sgt fussy....aku boleh jak nak marah org kalu dorg buat kije x ikhlas...ye la...kalu wat kije nak marah2, baik ko dok umah jaga anak kucing kan...
(refer to kedai byk lampu, makanan + sup2 ko mmg boleh tahan tp kalu service ko cam tuh....aku xleh tahan...)

dolu2, masa aku dok area vistana....aku x stres sgt pasal kedai makan...aku sllu mkan kat kedai akak jawa & mak cik minang....dorg baik ngan aku...especially mak cik minang...senyum jak...skrg ni, dok kat sentul pon, kami sllu turun makan kat tempat dia...especially roti canai time bekfes..kene ngan citarasa aku....

ade 1 kedai in between mak cik minang & akak jawa ni (ngumpat kejap)....ade 1 kedai yg agak cute bagi aku....tp, makanan dia indah kabar dr rupa....dulu aku baik gak ngan owner nye, dia kadang2 bagi aku test makanan dia secara free.....sampai la aku rase xberbaloi beli kedai dia..mahal & xsedap...balik kije je, aku lalu bawak makanan dr kedai akak jawa.....(bukan nya nak nganjing kat dia, tp...dah mmg kene lalu situ, nak wat camno)....sampai la dia terasa kot..aku dah x membeli kat kedai dia....

bila pk balik, best gak dok kat area situ....rindu gak kat akak jual goreng pisang tuh.....rojak dia mmg best! sumer best la.....

malas dah mau tulis

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP