bgnllg

>> Monday, February 9, 2009

Hehehe...
sonot kan pigi berkelah yg betul2 berkelah....makan, makan & makan lagi....
bayangkan la....sebelum pukul 2ptg, aku makan nasi 3 kali...hahaha...
ni semua sbb kak n..hukhukksss...
kak shoe promote nasi kerabu yg lama gile aku xmakan sejak pindah rumah....
pastu sampai ke destinasi...xtahan tgk nasi lemak kak n yg 'xsedap tu'....yer la kan....kalu aku xpenah rase, aku xkesah sgt...tp, di sebab kan sebalik nye..ku amik mangkuk n ku makan lgi sekali tanpa mengira sudah kekenyangan..hukhukksss....
mmm...ape menarik kat sane yer?
Aku xmandi pon kat sane sbb matahari atas kepala....takut itam la katakan....hehehe, padahal aku ni mmg dah itam....lagi 1...aku sebenarnya baru baik demam...xmo la aku demam bersiri...
air 'nyior' dia mmg best and rase nyior nya mmg original...
***lalala~~...aku dapat makan otak2 johor....(ooOOooo...otak2 johor lain ruper nya ngan otak2 ganu kite)....
pastu, pastila syiok bergelak ketawak & mengutuk org sebelah yg tercabut bodi kete kontrol nya...tu la...blagak lagi ko bah...hahaha
masa p toilet, aku nampak 'pakcik' & makcik masuk toilet perempuan & aku senyum2..hiksss..ting!
Malam nya...merasala aku makan tomyam yg ade santan..wahwahhh....
boleh tahan la...tp, aku rase nak makan lg la ptg atau malam ni....nak tomyam yg asli k....
****ehem2..ai ni peminat tom yam & sambal tempuyak gureng****
motip gtau sumer org?? sukak la ati saya, lu siapa mau kutuk2 timpuyak buatan org pahang...awwwWWW...
mekaseh di atas jalan2, makan2 & late dinner semalam yer.....ehem2...

4 KoMeNs...:

nexus_fms February 9, 2009 at 5:29 PM  

alooooooooo cik piki..

err.. otak2 ganu acam ane nok?

kat ner buley dapat area kl nih?

kalau gugel buley jumpe ke?

hehe.. jakun sekejap..

p/s tau tak menatang ape jakun tu? hehe :p

.....picky..... February 9, 2009 at 6:09 PM  

hahaha..jakun kite tau la.....

ganu nyer ade ikan seketul dlm daun tuh....

johor nyer xde ikan tp rase ikan....

hehehe...klau nak makan...soh jak k.n buat kan...kak n pro masakan pantai timur neh..keh keh keh...

**abis la kak n...

nexus_fms February 10, 2009 at 9:58 AM  

ikan seketul? wah!! meriah.. ikan ape dalam tu?

johor ai da tau rasanya.. hehe!

kalau nak makan suh k.N wat? fuyoo!!

ni mesti mahal chargenyer.. >.<" adess.. thanks neway.

**nexus tunggu nampak muka k.N lagik, pasni buley la wat muka shin chan** hahaha..

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP