huh

>> Wednesday, February 11, 2009

korang...i ade seorg kawan ni...mintak tolong sgt2 i carikan kije untuk dorg....tapi bile aku tanya hr...dorg kata freeze application until further notice...kesian kan...
aku buleh rekemen but if hr say that...what should i do??
saya rase amat bersyukur sbb dah kompem..xde la diup terkapai2 macam sebelum nya...gaji xla byk cam org lain...tp cukup la leh anta mak, insuran & bayo utang ptptn aku tuh...alhamdulillahh...
aku pon bersyukur sbb pangai aku dah xmacam dulu la dah...job hop...
penah kije 9bulan benti sbb xpuas ati ngan bos...kije 2bulan benti sbb rase nak kije opis plaks...kije 2mgu pon penah, benti sbb xkompiden ngan company tuh sendri....pastu 2bulan jugak, benti sbb gaji sikit & bos suke buli aku....lepas p vistana pon, aku rase nak resign sbb gaji xfix dgn kemahuan aku...skrg ni, ok la...xbyk tp...cukup2..ehem....kenyit mata kat bos...kalu boleh....naik kan la sikit gaji ai..hhehehe....
tp, pegalaman telah mendewasakan aku....pikir masak2 buat keputusan..
lagi pon, kije aku ni leh byk menggali..xde la terlalu boring..kadang2 tuh tensen la gak....sumer kije pon tensen...(ni la cara aku pujuk ati ku)
k la..malas nak tulis dah...ngantuk d kala jam 8mlm...huhuhu

3 KoMeNs...:

nexus_fms February 12, 2009 at 11:07 AM  

amboi2 cik picky..

kenyit2 mata sket dapat la habuan yer? jgn silap kenyit, kang dapat lak ketumbit.. kekeke.. gurau saje.. :D

Anonymous February 12, 2009 at 11:13 AM  

dgn keadaan ekonomi x menentu mcm skrg.. better stay kat mana kita kerja skrg..

company yg gah kat US tu pun leh tersungkur.. inikan kita kat sini..

kalu ikutkan gaji.. sebagai manusia mmg x akan pernah cukup..
ai dulu masa mula2 kerja.. selalu berangan.. best nyer kalu dpt gaji sekian..sekian...

bila reach that level.. still sama gak.. berangan nak lagi tinggi.. tp ai ni tak gak tinggi.. hehehe

apa2 pun.. bersyukur apa yg kita ada skrg.. masih ada tempat utk tinggal, ada duit utk makan.. and ada org utk kita syg.. ;)

.....picky..... February 12, 2009 at 1:23 PM  

nexus: mmmm...dpt ketumbit okey lagi, buat nya dapat lebam yg d berikan khas dr partner sendri camno....
ala, kenyit hint jak...buat kenyit gatai pon.....

liq: betul tuh liq....memang duit xpenah cukup kan....besar periuk besar la kerak nya.....adehhh, bersyukur n berjimat cermat la...kan kan...

thanks all...

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP