Bersyukur

>> Tuesday, February 24, 2009

'MENYAHUT CABARAN KESYUKURAN'
sila nyatakan dengan penuh sincere, anda bersyukur untuk apa dan kenapa, sebanyak 50 point.
1. Saya bersyukur di lahir sebagai diri saya
2. Saya bersyukur di lahirkan dan di besarkan oleh mak saya dan di kelilingi keluarga yg sangat bahagia
3. Saya bersyukur kerana dapat membuat keputusan sendiri dlm kehidupan ini, berbanding dgn kawan2 saya yg agak terkongkong
4. Saya bersyukur dengan cabaran hidup saya yg lepas dan secara tidak lansung nya mendewasakan saya di usia ini
5. Saya bersyukur berkenalan dengan partner saya
6. Saya bersyukur dapat tinggal dgn dia
7. Saya bersyukur sebab saya bukan public figure
8. Saya bersyukur belajar dunia perhotelan-byk bende boleh belajar dri sikap guest2 saya
9. Saya bersyukur saya pernah bekerja dekat byk tempat sebelum ni
10. Saya bersyukur juga sebab dapat kerja yang sesuai dengan diri saya sekarang
11. Saya bersyukur kerana dapat jalan2 n makan2 free yg di sponsor oleh kompeni saya-bertahap 5bintang..hehehe
12. Saya bersyukur dapat bos yang baik dan memahami saya
13. Saya bersyukur ade kawan2 di sekeliling saya-thanks guy
14. Saya bersyukur kerana sya sayangkan family & partner saya-ade org xsayang kan??
15. Saya bersyukur dapat kije kat KL, klau dapat kat tempat lain....my life will be difference...
16. Saya bersyukur & suke hidup saya sekarang
17. Saya bersyukur my partner selalu bersabar dengan kerenah saya
18. Saya bersyukur sebab xpenah kene dera oleh sesiapa
19. Saya bersyukur sebab sya juga dapat memahami situasi orang lain dan memberi motivasi sesama manusia mahu pon kucing kat ngan rumah saya
20. Saya bersyukur abang2 & kakak2 saya sayang kan saya
21. Saya bersyukur anak2 sedara saya sayangkan saya
22. Saya bersyukur mak partner saya dapat menerima saya sebagai kawan kepada anak nya
23. Saya bersyukur kakak2 partner saya xpernah marah dan herdik saya-takut gak dorg garang macam kakak2 org lain
24. Saya bersyukur hotel sediakan staff meal-so, kalu nak budget...saya makan kat cafeteria la
25. Saya bersyukur sebab kawan2 opis saya selalu belanja saya-hikss-thanks
26. Saya bersyukur partner saya belanja saya makan hari2--erkkkss
27. Saya bersyukur pandai masak ape yg saya suke makan
28. Saya bersyukur boleh bermalas malasan kalu saya xrajin-partner sya xpernah marah pon..hikss
29. Saya bersyukur partner saya makan ape yg saya masak
30. Saya bersyukur partner saya selalu layan saya
31. Saya bersyukur sebab mak saya saya xpernah kata tidak kat saya
32. Saya bersyukur sebab ade ayah tiri & adik sepupu yg dok kat rumah kat kampung, boleh gak dorg tgk2 kan mak saya
33. Saya bersyukur rezeki yg Allah berikan pada saya, buleh gak anta duit kat kampung
34. Saya bersyukur ade orang nak berkawan ngan saya, saya xramai kawan sebab masing2 nak kawen..byk komitmen yg memecah belah kan kami
35. Saya bersyukur saya xgumuks sangat macam sampai xboleh berjalan lagi
36. Saya bersyukur saya dok dekat dengan kawan2 yg baik kat opis ni.....thanks to Casey, claire & saru.
37. Saya bersyukur senior saya xde kat opis skrg ni, dia kene training kat cameron..kalu dia ade, suke sgt tunjuk pandai n marah2 org...
38. Saya bersyukur ade meja, pc, talipon sendiri kat opis ni...
39. Saya bersyukur dah nak balik ni tp cabaran ni x abis lagi
40. Saya bersyukur saya di lahirkan sebagai muslimah
41. Saya bersyukur di lahirkan di Malaysia, negara yg aman damai dan kaya dengan makanan & budaya
42. Saya bersyukur tahun ni dapat bonus gak la dari xde
43. Saya bersyukur saya dah x mudah give up macam dulu2 pasal kije
44. Saya bersyukur partner saya cantek-ting! (walaupon dia xsuke saya cakap dia cantik sbb terlalu girly)
45. Saya bersyukur family saya hidup bahagia dgn keluarga mereka
46. Saya bersyukur sebab dapat kije sini sebab boleh la balik kampung time raya
47. Saya bersyukur partner saya dah bertapak ke next level, so...xla rase hidup ni terlalu ketat
48. Saya bersyukur sebab opis ni ade internet n boleh gune
49. Saya bersyukur partner saya amik saya balik kije kejap lagi
50.Saya bersyukur dah abis cabaran ini

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP