rajin la pulok

>> Tuesday, February 10, 2009


































































hehehe...xde kije la pulok 2-3 hari ni..kemalasan pulak bertahta di hati...mane la xmakin montel ni...huhhukkss
haihhh...alangkah girang nya rasa hati...kalu dapat p melancong...

korang kalu p holiday..korg p tempat yg macam mane??

kalau la diri ku ni kaya raye kan....

aku nak p semua pulau kat seluruh dunia, beli jet peribadi....pastu aku cenderung p ke tempat2 yg byk building yg menarik....

my friend said: r u willing to go to dubai, just because want to c the building?
me: if i have money, why not....i loveee to go!-gedik nya haku
friend: u r not my type...
hehehehe.. i dont care, yer la kan....dia mebi jenis yg suke p pantai kan..

aku suke pantai gak..tp lebeh memuaskan hati kalu tempat tuh sendiri menarik...leh snap2 gambo..dan yg paling penting, aku leh digital macro kan sumer bende...(kan kak shoe)...

mmmm.....

paling penting:
interior design + environment + facilities...
maklum la...aku ni bukan jenis suke berjalan2 sgt...dok jerk la terjelepuk dalam bilik...tgk tv + amik gambo + dok balcony ngadap alam sekitar..hukhukkssss....ni kalu p berdua la...ehem2
tp, kalu p ramai2....
aku prefer, bilik xkesah pon....kalu boleh aku pilih bilik yg paling murah tapi bersih....sewa kete p jalan2 sepanjang hari..wat per nak sewa mahal2, nak masuk bilik tido jak pon....

tapi kan...hotel2 kat cameron cam scary jak...xberani.... (mmmm, tp yg berbintang 3 pon xde la mahal sgt harga nya kan)....yg penting xde binatang2 halus n buas..hua hua hua....

xsabo neh nak p bercoti...
heharap la jadi..aminnnnn
***maaf la yer...asyik tunjuk gambo2 yg d atas...ai malas nak google...amik jak la gambo2 yg sedia ade neh...hehehehe

2 KoMeNs...:

shoeque February 11, 2009 at 11:59 AM  

nak becuti ke mana ni.
dah beli alphard ke. bole bwk kitorg skali. muahaha.

.....picky..... February 11, 2009 at 1:09 PM  

hehehe...jom kak shoe...coti2 mesia......nnt skype yer

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP