eh

>> Friday, February 13, 2009

tadi kan....
ai bukak la blog ai kan.....dia pegi abort ai nyer page....cis...
nampak gaya nya...dorg dpt ditek lah tuh yg aku ni sllu bace n update blog aku nih....dorg nak block pon block la...aku pon xkesah...selagi ade mase...aku teruskan xtvt ni.....

kalu aku dah xupdate blog ni berbulan2,maknenya opis ku dah menyekat penggunaan maxima aku di sini.....(selasa gune perkataan 'aku' la....lantak la...lagi pon macam bercakap ngan diri sendrik kan)....

kalu bertahun2 aku xupdate plaks camno??? mungkin aku dah meninggalkan dunia yg fana ni....kalu nak kan pengesahan...sile la col partner ai atau aely kawan tu yg pakai skirt masa b'day haza tuh..mebi dia amik tahu sbb 1 tempat kije...xkan uols nak col mak ai plaks kan..hakhaksss...musti tatau nak mintak no. dr sapa kan??hahah...

ajal dan maut di tangan Allah...xde siapa pon dapat menghalangnya....

aku nak period ni, otak ku weng2 dah ni....mule la sensitip lebih2 and rase cam aku berada d dunia lain...yg best nya....kalu ade org marah aku kat opis...aku leh simply melawan n kasi org tuh diam beberapa bulan kan.....attn to kak W...hahahaha

yang kesian nya...partner ku la...kalu bernasib baik...dia xkena marah la...tp time dia period, sama gak...fussy xmenentu gak...

sok, aku p rumah akak ipar a.k.a abg aku..hahaha,
p makan nasi ayam..hehehe, tingin plaks nak makan nasi ayam resepi keluarga kami..hikhikkss....xnak makan kat kedai...xbest sgt....
owh ye...barang sesiapa nak makan nasi ayam best (bagi ai+partner) leh la coba makan kat kedai kerang yg terletak berhampiran monorail station titiwangsa...marbeles...(tapi kedai makan biasa jak la....tp, waiter dia sumer lucu2)..hahaha

ingat nya aku nak masak kat umah jak n ajak sesiapa yg berkenaan, tp memandang kan ade segelintirnya p berguling2 di ladang teh...mebi next time la....xbest la kalu sumer org xda....

selamat ari kekasih....
aku xsambut sgt pon....aku hanya sambut ulangtahun percintaan kami jah....even b'day aku pon aku xsuke sambut...
dan aku juge sllu berazam time new year & time b'day aku..hikhikkss...

baru aku ingat...smlm a.m aku tanya umur aku...aku selamba jawab 2* tahun...bile pikir balik..upernya umur aku tuh kene tambah lg 1 angka...ahhhh.....persetankan la...(cecehhh).....sebelum bulan 5 ni, ai tetap 2*y'old.

k la...
mau sambut wat comp. vchr..bye bye

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP