beberape perkara dlm beberapa waktu

>> Monday, February 23, 2009

wahhh..rajin plaks tulis tajuk panjang2 kan..
heheh...kalu ade byk masa bersama partner kan best...

dulu2, kami naik public transport jerk....tp, masa tuh aku nyer schedulle fix, 9-5 everyday...so, time si dia kije pagi or malam....panjang la langkah kami and we are gigih went to everywer....

tapi skrg....aku ade 2shift dia pon dah 2shift compared last time dia kije 3shift.....kalu shift kami x sama....kami jupe time nak tido jak atau waktu coti yg kadang2 terserempak (maksudnya kalu dia coti weekend la)....so, xtvt berkurangan instead of weekdays p jenjalan...weekend jak kami berkesempatan....tu pon kadang2, kadang2 kami luang kan masa bersama kawan2 lain instead of berdua aje...

so, smlm...aku ngan si dia bgn pagi n gulek2 atas katil.... Tgk mubi sikit2 and tgk melodi...after tgk melodi, p makan kat ampang..mymumchicrice, ajak jiran tp dia bz...so, lepas makan2 pigi masuk ampang point, jalan2 n intai2...pastu bertapak p lowyat....wahwah...aku jupe leptop yg sama kaler ngan aku nyer camera (color yg aku sukak sgt)...tingin nye nak beli....tp duit xcokop nak beli cash....nak gune cc dah malas, nnt kene bayor bulan2 plaks+interest yg agak mahal kalu di accumulate kan...ceehhhh(kuduts nya haku)...;aku ngan partner cam plan nak jual balik desktop yg dolu nya di beli atas alasan senang nak install game byk2....so, kami xde mase pon nak main game...dulu aku layan la gak....tp aku sllu sakit2 belakang sbb xleh dok lama2...koser ai nak p berurut sokmo..mahal.

aku tglkan tabiat men game tuh dah...chat pon dah jarang2, nak potong internet line kang sayang plaks sbb kdg2 aku perlukan nya..eewaaahhh...
sape nak beli barang electronic kami yg dah xpakai dok dlm stor...?? angkat tangan....lelong price...antara nya....cpu-2g ram, ade graphic card, intel core 2 duol, 80gb hard disk dia.....screen 19inch-benQ...digital camera olympus 3.8, talipon motorola(ade camera n mp3;lupe jenama), dopod my partner pon dia nak jual. sebab jual....ai nak beli barang baru...need become want..huhuhu....

pastu, survey2 phone baru....heheh....beli 1901 n balik, tgk my star lg, pastu lot of laugh n love...hehehehe,

so best weekend.

-piki-

2 KoMeNs...:

nexus_fms February 23, 2009 at 9:43 PM  

wahh.. kedekut tui cik piki nih..

ampOn tuan tanah.. :p

btw, u nak jual barang? try la jual kat mudah.com.my

tak pon kat dalam forum ke? lelong ke?

juz my 2cents.

cheers! ^.^"

.....picky..... February 24, 2009 at 1:48 PM  

owhhh...thanks nexus.....

yer la...baik bayor cash dr di kenakan interest yg tinggi..nyosal beli barang gune cc..hukhukss

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP