tiptaptiptap...

>> Saturday, January 26, 2008

hihihihih...setelah segala ape yg dirancang x menjadi....
akhirnya kami amik keputusan pegi traders r...makan di sana....
yeeepppiiiii!!!!!!!!!!!!!
makan & makan
bukan aku banjer, tp....dia dpt upselling plg tgi...yeay..
aku pon tumpang la makan..huhuhuh


dia mmg amik makanan, macam2...tp aku gak la kene abiskan...

lighting x cantek...amik gambo pon cutik2 neh....hahaha...

xsempat amik gambo dimsum yg sodap tuh...hukhuksssssss


ini tomyam pon, ai kene abiskan..huhuhu

tp xleh, aku abiskan mushroom shitake nya....lazat..peberet

setelah kenyang teramat sgt, menjamah setiap makan di buffet line..
sempat posing2 neh......opppssssss

hai...biler la aku mau kurus neh......
allooooooo!!!!!
last but not least,

gambo dessert yg menyenangkan ati..huhuhu

oh yer...mekaseh pada pihak hotel, banjer kami fresh orange & star fruit juice



hehehehe

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP