SHERATON SUBANG

>> Saturday, January 12, 2008

Heheeh...ni gambo masa prektikel kat sheraton...masa mude2...smlm belek2 cd lama...
jumper gambo neh....gambo xterang...malas nak edit...bio la dia....
so, ri ni..ai upload la kenangan neh..heheheh
aku kene jaga cafe neh selama seminggu...hehehe..paling best,
makan cokelet dia...dapat kek murah..hahaha.....
gumuks gak masa jga sini...kat sini aku gile dessert air yg bermacam2...hehehehe
tp, kalu kijer malam, guest mabok buat akurase nak sepak...hiskkkkk

yang biru tuh eskem...hikssss. :p

ni liquir diek...cantek susunan dia.... hehehe..yg ai blaja tp da luper
yummy berger....

menggodek pasta....
i love udammmmmmmm time hi tea
lunch...heheh...aku ingat lg...yeay......
ni sodap neh...curik2 makan...hahahah
uiksss...gambo aku time mude ker neh???lahai...siannyer muker aku.....kalu time prektikel mmg la camni...sumer dak2 hotel akan amek gambo bebanyak...

gambo xterang...my 1st camera neh...aku mmg giler camera..hahahaha



0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP