buat2 bz??????

>> Wednesday, January 23, 2008

musim gambo da abeh...

ni musim bebel la plaks...

hish...

abg2 sllu bebel kat aku, start dr zaman kije aku la kan...

dorg cakap...adeq neh...kalu sms bukan nak balas (kalu balas pon, say dorang sms kul 8.00pm-->>for sure kul 12mn baru aku balas....hahahah), kalu col lambat gile nak angkat...

nak harapkan dia sms kami dulu jangan harap la, col???uishkkk.....jgn la berharap....

alasan2 aku....(tapi benar)

tertido(20%)

tel dlm poket(20%)

xdengar, tidak menyedari (50%)

xde kredit (10%)

hahahahahaa....
biarla depa nak bebel pon....

aku mmg jarang angkat tepon, menjawab dengan malas....
so, kalu ade important thing to, kalu benar2 urgent, kene col opis tau
atau pon, kalu aku xangkat jugak...sile la tgl kan sms then, i'll return col...

kepada sesaper yg miss col & i xreturn col in 2 days...mebi

no tuh aku mmg xkenal, assume as depa memain

atau

no da terdelete

atau

aku da xde lg...hukhuksssss....

sedeh....

malas da merapu...nak p buat kirije

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP