INI AKU.....

>> Wednesday, January 9, 2008

ni pusat dak yan kah??atau kak yatan???adess,kompiuss....
yg pasti mukan ai nyer pusat yg seksi meksi...


mmmm...skrg neh aku dok atas kerusi di tempat aku bekerja...mengenagkan nasib diri yg da bertambah kilo...setelah sekian lama, aku macam x menyedarkan diri...hampir sebulan gak...lepas jerk maxis berpungsi..aku jd malas nak bersenam...dok ngadap pc jark..adesss...

skrg, aku nak menjadualkan diri aku..huhuh...

weekdays...

bukak kandang kambeng + sengetians kat opis jark...
ym kat rumah akan di on kan...tp cam malas nak chat daa...
heheh, main tembak2 jerk ngan dak yan....
tiap2 malam...kembali bersenam walaupon bersenam ku adalah jenis yg xkuar peluh...adesss,

weekend...
saturday nite..nak edit gambo...huhu...ahad masak sendirik makan sendirik..ekekeke
p jenjalan umah abg, makan bebanyak...
tdo..makan...

ermm...camtuh la nnt kot...

tp, possibility aku nyer rutin akan berubah andainya:

luvly cuti n ajak p jenjalan...makan2.(rusak dietku)
balik kampung...(juga xdpt menahan)
aku dapat kijer baru (yeeaaahaaaa!!, bile la aku nak dpt neh??)

smlm p timbang berat..adess..da naik 2kg, last week baru 65kg..adesss,,,
ishkk2...camno neh...

mmm...
kurangkan makan, rajin bersenam...huhuhu....motto tahun baru...yeaheeheh

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP