kemalasanbersarangdimindayanglemah

>> Tuesday, January 8, 2008


kemalasanbersarangdimindayanglomah....akusukekatakataneh...

2-3 ari neh aku busan sungguh...malas nak on9..malam pon tdo awal jark...
lagi pon aku malas nak layan ym rakan sekerja ku...byk betul soklan yg xperlu di jawab..kenkadang, nak buat kijer sendiri pon senang...kekadang aku invi la...kenkadang aku buat2 bz la..n kekadang aku off9 terus ahh..ngehehehe....

petang neh nak p pasar malam...mau beli apa ya??yg pasti aku mau beli ikan bilis, nak buat sesambal...bestnye...

ari tuh sesembang ngan kak rose, dia cakap..best makan ati ayam + potato masak kicap..adess, lencun gak air liur aku neh...tingin nak makan ehh...atau pon potato tuh ganti kacang (?...x ingat la nama kacang pendek2 tuh)...tu pon sodap...

windu masakan mak..semalam, col mak...mak kata dia tgh masak...xselera dia nak makan masakan adek sepupu aku tuh da gak nyer....lagipon mak da beransur sehat...yeaahhuuuu...nak balik kampung...makan mak masak...yeeehaaaaa!!!!!!

aku ni tgh nak bekerja operation balik la rasernyer...tp cam xde masa...kau kijer opis hour...kalu nk p cari kijer baru...kene la amek cuti...da lah al aku cam ciput jerk....haihhhh....kalu keje operation, senang sket nak cuti...leh kumpul ph + offday...hmmm....mungkin ade hikmah nya kot...let time decide it....tp, disamping tuh aku pon kene la usaha sket....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP