Malam

>> Thursday, January 3, 2008

huhuhu...tajuk jiwang????
**cik conan....jgn kutuk ai****

ermmm....

skrg ni tgh kemaruk makan...huhuhu

yerla...sejak balik dr rayer haji ari tuh....
makan, makan & makan lagi **tema diriku**

skrg ni,buntut da sakit dok atas kerusi (lemak tebal kot)
peha da lawan each other..hukkssss

adessss...aku da dapat raser signal from my body...stop eating....
then,

after all, aku cam nak slow la ri ni kan...makan cereal & buah2..
but the thing is, i'm thinking of a plate of mihunnnn...so yummy

but, i cant...

der 2 reasons that i cant make it...

1. malas nak masak/turun beli makanan
2. xde geng nak makan kalu masak (my luv kijer malam daa)

so,
biler balik kijer..aku di sambut oleh si dia...

dengan semangkuk penuh buah2an & ait teh...
makan..termasuk cereal semangkuk, jajan, kacang, guler2 sumer aku sebat....

then, masa dia nak p kijer....
perut pedeh lakss....
korek peti es....makan sebijik epal...

aihh...xkenyang lg???
sebelum dia bertolak p kijer...dia tglkan mangkuk & sudu atas peti es..
kot2 aku nak makan ker...

langkah jerk dia...aku sebat 2 mangkuk cereal lg....

wahhh....xsanggup ku lihat diri ku..

sehat ker x neh pemakanan ku??tatau la...

aku manusia yg ikutkan napsu makan & cinta...adessss

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP