Lelaki & Ego (Topic Sesukati dak yan) keh keh keh

>> Friday, January 4, 2008

hahahha...musti nak put ur name kan yan kan?? keh keh..ai punya sukak la....

dengan kopoyoan tajuk di atas, setelah kenyang makan n raser xlena nak lelap....lepas tgk citer rempit td...aku terasa nak menulis serba ringkas lelaki & keegoannya...

mmm....

kalu dulu, sebok dok kata lelaki ego...x hingat nyer...

ego dorg neh ade positip & ade negatip nya....

mengupas pada isu ini...(terbawa2 gak topic kat desumpitt) pasal bf zaman sekarang...

mmg aper yg tertulis dlm tuh ade sangat benarnya....mmg lelaki zaman sekarang da xde ego nya lagi...keselambaan & open minded la sgt adalah sifat bf zaman sekarang...kebanyakannya tp mukan semua la...

contohnya,

lelaki zaman sekarang suker mintak pompuan banjer, ppuan topapkan...
pinjam duit pompuan...pompuan support p jejalan...pakai kete perempuan...
ahhhh...memacam lagi la...mana pergi nya keegoan seorg lelaki??
yang dulu, ego xnak pinjam aper2 dr perempuan, xnak perempuan byr makan,
bahkan ade segelintirnya xnak minta maaf bahkan ucapkan terima kasih....
hrmmm...

sekarang ni da xde da...
masa aku kat kolej, ishkkk...bersepah lelaki2 soh banjer dorg,
mmm....kalu mmber baik aku...aku banjer r gak...tp kalu jantans xguner..aku buat dunno jerk la..bukan rugi pon kalu dorg xmo kawan ngan aku..keh keh keh....

kite kene ajar sket dorg neh....

tp kan...
perempuan ni ade yg bagus nya even dorg sumtimes buat kijer terkutuk
seumpamanya...mngecek duit laki org atau lelaki tua gatal birah...yg penting berduit...
ade gak pekdah...kalu jejantans neh...suker mintak duit awek tanper raser segan & kesal...da la perempuan tuh susah payah cari duit...aihhhh...

lelaki ohh lelaki..

so, pada perempuan di luar sana....

kalu da rase pakwe anda tuh membebankan...tgl2kan la...cari la org lain...
ni kan, da la merempat xde duit...bebankan kite lg ade..
then, paling sakit ati..pinjam duit kiter sebab nak kuar ngan awek lain...adess...kesian....

hakhaksssss...aku pandai gelak la....
sambil2 tuh, amek la iktibar k....

**ni sebab tgk citer rempit la neh**

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP