ape ade dlm peti es aku da???

>> Tuesday, January 22, 2008

hukhukssss.....

ari ni pi kuar....luper plaks ari ni pasar malam...adessss, missed lg la aku nyer stock buahan tempatan...skrg luvly kije malam....xde saper nak tolong kupas kan buah...

heheh...nak tau buah aper dlm tuh???sat...

ader buah epal yg da 2mgu....buah mangga yg da genap smgu....pencicah rojak buah...tepoyak, coklet, ikan bilis???adesss.....gasak la...air...lg aper erk???biskut famos amos yg itam legam tuh...

ntah, lain da luper.....

aku abiskan buah jambu yg aku beli smlm (??)

hahahah...sebab malas nak kupas buah baru...kalu luvly ade rumah, dia rajin layan kupas buah...adesss, malm ni tdo sorg 2.....hukkkksss....

petang td, makan asam laksa kat fudcot klcc yg atas tuh, sedap gak...tp, panas plaks perut biler sampai rumah...mmm, busannyer......

naper la ade shift malam kan?????aku gak yg melangut sensorang...

nak kupas buah, malas.....sumer malas...nak tinton la...sebelum tuh...aku nak bacer blog cik kapal yg lama2...klako r....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP