aku

>> Tuesday, January 29, 2008

aku da xsihat hampir beberape minggu...
tp xde la xleh bangun p kije,
mungkin resdung ku smkn teruk neh..

pagi ni xbagus..huhuhu
sakit dada aku da ok sket, batuk kering still melanda
sinus pepagi buat kan idup aku xselesa

bos nampak aku. dia tanya pasal basu bunga tuh
aku cam x puas hati,
padahal dia da tahu pasu tu belom abis di buat
dia da pindah kan kat store lg

aku tahu la aku sllu bagi idea tuk decoration
dengan alasan, aku ni perempuan kot,
tp, dia kene ingat...bukan aku sorg jerk yg memiliki
tangan perempuan kat sini

minggu lepas batuk ku da ok
pastu dok bakar getah tuh buat gam
batuk aku dtg lg, malah lebeh teruk...
mengomen pon xgune,tp kat sini tempat aku nak luahkan
wen i feel so bad

smlm xde function lansung
ape la salah nya soh captain cute kesayangan dia tuh buatkan
nak gak tgu aku balik
tp,bestnye..aku da meluahkan perasaan aku kat captain tuh sendrik

aku xsuker simpan2
last2, dia kata...kalu ko buat kat store tuh
aku tolong la..yer ker nak tolong??
atau nak tgu aku da xleh gerak
(ni bukan pertama kali camni)
dulu boleh la, tp skrg da libatkan kesihatan

huhuhu

aku da penat dgn batuk kering ini...

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP