>> Wednesday, November 7, 2007


mmm....semalam dapat sms dari rakan sekerja yg berjawatan PR tp sllu nya aku la yg kene editkan gambo utk dia...kunun nya nak blajo....ajo byk kali pon xleh gak buat sendiri...then, dia macam nak lengah kan aku jerk...da la partner da tgu kat bawah pasal nak g pasar malam sesama...aku neh plaks...da serba salah...nak di biarkan kang...kene tulah,...mati la mak...huhuhu, then lepas upload gambo DM...aku pon tolong dia scan gambo...mmmm,, then masa tu jugak la di anak blajo la ..;ape la...tensen mak...aku pon, buat ala kadar jerk la...x ikhlas...lg pon tepon aku da byk kali berbunyik.....

lepas scan, aku terus email kan kat dia...lupe atau buat2 lupe nak resize that pic...hahah, then time dia xde...aku sesenyap balik....;hahaha...padan muke,...time pukul 5 jerk suruh aku edit gamba...kalu nak suruh pon, suruh la time tghri ker...supaya aku xyah p makan...leh diet...

then malam td, cam biasa...dia mula la nak bergossip...xpadan ngan lelaki...suker sgt nak gosip2...cehh + ceitt...tapi sebenarnya best gak kawan ngan dia neh...suker banjer & senang nak tau berita2 terkini...hehheh, pr la katakan....

dia sms...ty, napa x kecik kan size gambo yg aku email tuh...aku cakap xsempat..sebab ade kawan tgu...then dia balas...owhhh..saya ade dengar orang kata 'boyfren' awak sllu tgu...patut la xsempat....huh...aku pong balas...biarla dorg, xde keje mmg gtu...sy ok aje, org xkaco sy lg bagus...senang ati,then aku da xmo da bals sms dia smlm ...xlama pas tu dia sms lg tukar topik...tetiba cakap pasal no ekor...ceitt...malas,kalu dia ty esok...aku cakap la abeh kredit....malas la nak layan...dia da muler la meraban...

mmg semenjak dua menjak neh dia sllu cakap2 pasal org tu senget, orang ni senget....tp aku buat xtau jerk...sampai kan kalu dia nampak ppn jerk...dia akan ty, eh...cantek la ppn tuh....dia senget (tukar kan ke bahasa asal) eh?? aku buat xtau jerk la...kekadang dia akan peperli cakap...eh, minah tu senget dulu...xper la dia kawen ngan ali tuh, dr terus mnyenget....terasa ati mak ni nyeh....tp muke tetep kontrol maco beb....kang dia ingat aku ni ape...aku pon kekadang cakap la dengan tenang...sukati dia la,, asalkan dia bahagia...

mmm....da sllu sangat org kata kat muke aku neh....kekadang perasaan aku pon jd macam xdok diam....aku x kesah org nak tahu...tp kalu da sllu sgt nak perli...buat aku raser gelisah...da tahu, dediam jerk la...apsal nak tanya2 aku...off course la jiwa wanita aku neh terase... tp aku kene cool...xleh tunjuk sgt sakit ati..

opoppppssss,gossip... lupe plaks...2 hari lepas dia ade la cakap kat aku si polan & si polen neh senget...sambil gelaks...then aku cakap la,,,owh...yer ker...dorg kata si polen tuh ade bf...xkan la...aku cakap...hehehe, then malam nye si polen ni col aku ajak dok skali ngan dia sbb budak rumah dia nak pindah...aku pon,ber sms la...then depa pon coling2....abis sembang...aku save la no yang coling tuh...then jeleknya dalam inbox...no tuh xtukar....aku check...uper2nya...no dorang cam ni.. sipolen 012221000 then si polan 012222000....owhhh, patutla x perasan...no hampir sama...so, aku conclude kan la bahawa depa ni pon senget gak...abeh, no...cam org bercinta jerk...(ngata diri sendiri plaks) hahahah... balik r...

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP