>> Wednesday, November 7, 2007



haihh....musan gak neh...

esok ma enibeseri kijer sineh....
walau pon ramai orang kata aku xkan lama kat sini....tp pejam celik aku da pon setahun...hurrayyy!!!

nak tahu kenapa dorg cakap org yg keje kat tempat neh xkan lama??
sebab kat belakang ai nye tempat neh, ade VP of sumthing nyer opis...dia la yg selalu nya x berkenan ngan sesiapa yg bekerja di tempat ini...(erkkk..baper kali mau di ulang)

aku ni macam ala2 peramah la jugak...tp biler time xde mood nak bercakap...aku buat xtau jerk la walaupon PM lalu kat sebelah...uhuhu...lagi pon HOD2 kat sini adalah orang2 dari mariot dulu...so, time tuh, dorg baru assistant...nak mintak tulun buat kan ape2...aku la tempatnya...and mereka neh plaks veri de professional dalam hal kijer... aku suka la...nak suruh orang tolong ade manner...xde la main jerkah2 kan...

mmm...sambung balik pasal kijer kat sini, VP of sumthing neh....xsuker ma manager (yg amek aku kijer sini la) xtau la naper...non of ma problema....then, dia da pon benti...tgl la aku kat sini...VP neh kami pangge pakcik sebab da tua...dia macam tak la anti aku pon...dedulu, kalu dia nampak aku kul 6lebeh lg kat opis, dia kasi coklet....mmm, macam bangga gak kat diri sendiri...heheh....

tp siyesly aku ni bukan la kaki bodek, aku pon setakat greet dia pepagi time dia balik dr bekfes, tu je la...then kalu aku letak gambo kucing as bakground pc neh...dia akan borak2 citer pasal dia nyer US...hikhiksss, org tua neh cam ayah la...suker aku, tp bile da dekat setahun kat sini, cam da xder topic da nak sembang2 ngan dia...then, aku plaks...malas nak borak..pagi td aku tukar la background kucing kissing tuh, then dia lalu...'wahhhh....kithen again...sambil gelak2....yang best nyer...dia punya gelak tuh yg akan buat aku tergelak...kelakar, siap terangkat2 badan dia...epi sgt la tuh....ari rabu dia g council meeting kat mariot, huhuh, aku pon bebas mau tuleh blog....hehehe, kalu dia ade tuh...cober2 la jugak...kekadang, xsempat kaber pon xpe...dia bukan g intai aku buat ape....



hehehh, lucu la dia....aku tgh berkira2....da dekat setahun aku kat sini....musan pong ade...nak ku tglkan company ni terasa syg plakss...tp aku macam da kosong, kalu mula2 masuk dulu,mmg bersemangat...aku buat format2 baru utk ape2 jerk yg bersangkut paut dengan department aku, then management kat sini pon xde complain pon pasal ape2 yg aku buat...riaksi gembira pon dorg ade gak...mungkin itu yg dorg harapkan dari pekerja sebelum neh...

tp, ape aku nak buat lepas neh?? last month aku da turun coffee house & belajar serba sedikit kat sana....abis ramadhan, akak yg replace tempat aku neh xsanggup nak dok sini....mebi dia xsuker buat paper work kot....aku mmg cam da busan...aku punya mind lebeh kepada marketing...pk2 plan2 utk tingkat kan sales...hahahha...berangan da...tp utk bahagian promotion pon aku da amek sikit bahagian for ma department....mmm, xtau la....mengong da pk neh...

nak tukar kijer???uishhh...cakap cam besh jerk...tp lain tempat lain cara...dan paling penting lain org...lain cara xkesah la...leh blaja perkara baru...lain org tu yg buat aku cam pobia neh....pening2...sambung nnt....

**aku yang dilema & busan da weihhh**

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP