tetibe

>> Friday, October 31, 2008

hmmmm...

hari yg agak bz, smlm opis aku kebanjiran..guest room nye paip bocor and opis kami cam dark water...penuh ngan air...ade la sikit bahagian yg xkene air..thanks to bakul sampah...kami tadah air ngan bakul sampah...hihih..bagus kan idea aku.....dah la tempat aku yg 1st kene....

mule2...bunyik cam dlm cerita antu gitu....pastuh aku gtau exec aku...dia main2 cakap ade tgn la ape la kuar kat belakang aku..at last...bile ku renung lama2 tempat yg berbunyik tuh, nampak cam lopak....

aku jerit.......'water leaking!!!!'

then sumer org terpinga2..bos keluar and kejutan kedua plaks...entrance opis dah pon masuk air dari bawah..carpet basah...huhuhuh.......

kelam kabut kami 1 opis cabut wire sumer komputer, dak keje pg dah balik...

THEN...

kami kene balik awal...7.30pm opis tutup..yeaaahhuuuu....
leh tgk asian race.....tp sedeh sbb henry n berny terkeluar...dorg kuat semangat....tgl ida & tania jerk lg...mintak2 la dorg kurangkan bermain...focus2.....uols harapan rakyat mesia....kalah kan geof n tish tuhhh...grrrr...geram

yg paling penting,
aku ade berita hangat dr bos yg ingin menghantar aku training kat mane2 resort yg dorg akan pilih selama beberape bulan.....

screamingggggggggggggg.....

i wont be away from KL...huhuhuh

mende tuh wat aku berpikir2 xlena tido...tgu jerk la kene p mane pasni...huhuhu..

MY LOVE!!!!

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP