ku pujuk hati...

>> Wednesday, October 29, 2008

huahahahaa....

nape ni...aku xmood nak kije laa...

kenapa ngan aku???
tapi aku kene kuat, em not a quiter...huhhh

aku musti menempuh segala cabaran yg ade....buat derk jerk ngan problem persekitaran....aku ade kekuatan tersendiri....ya Allah...kuat kan la aku....

aku tahu, ini hanya la suatu cabaran dan dugaan kepada aku supaya aku dapat belajar dr ape yg berlaku dan menjadi semakin kuat...

walau pon aku terpakse telan segala peel mereka yg amat menyakitkan hati...

hati aku cepat lembut dan cepat rase terbakar...tp better la dri dulu2 yg cepat berase hati...skrg aku dah agak kuat, mebi ini adalah sebagai latihan buat hati ku lebeh kuat

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP