epi2

>> Monday, October 27, 2008

Lalllalalalalallaa~~~

mgu ini saya sgt epi berbanding mgu lepas.....
sgt2 gumbira...

kawan2 ajak p rumah terbuka-makan, makan, makan
sabtu & ahad makan tanpa henti..hikkss..thanks guy
saya sgt epi...makan soto, makan satay+speg...hehehee
jumpe member dri JB..sapo tuh??
main conteng2 muka....ketua kampung kah jadi pemenang ratu cantek kite??hahahaha
seb bek cik peng xmekap, kalu x...sure org lain kalah..lalallalallaaa~~ jgn marah erkk...nnt kene jual...

last week saya sgt tensen dgn tempat keje saya, mempunyai superior yg agak 'lem..'

dengar2 cite, ai di hantar pegi training sambil melancong lagi...wahhh...sukak tp, agak bersedeh sbb again xdapat bawak my love...xper yang, lain kali kite p honeymoon kat sana sambil mengimbau kenangan lalu and detik manis perkenalan kite di sane..ewaahhhh....hehehe

dengan harapan...next week dan seterusnya saya epi...tp...boleh ke saya epi kalu superior tuh ade...arrrhhfggghghhghghghgg....gerammm

tatau ape nak kata...juz short note to say that i'm hepi for the last 2 days...

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP