hari2 ku...sessi luahan rase

>> Wednesday, October 22, 2008

wahhh...

aku xtau la...naper la aku ni semakin hari semakin tensen...

tensen tensen tensen....

aku nyer superior tuh pon cam xmemahami diri ku ini...

cam kene buli pon ade ade ni...yer la...segala ape pon nak suruh aku yg buat...aku paham, dulu2 aku mmg suker tolong org...sebab aku nak belajo bende baru..tp aku dah rase cam muak dah skrg ni...

biase la kan biler belajo bende baru ni...salah silap tu paham2 la kan...aku sllunya akan amik sebagai pengajaran la kan...walaupon mulut akak2 kat sini amat laser n aku memendam rase..huhuhuh

tp..kalu dah terlalu multi task pon...ade special arrangement pon asik aku jerk kene buat...ni yg buat aku rase nak meletup ni...abis tuh orang lain xnak belajar ke...sumer nak aku buat eh??? gaji same jerk k...

ade la member aku siap cakap direct lg...
"tu yg aku malas nak buat tuh, aku dah tau dah booking tuh susah, nnt xpasal2 kene"

adehhh...aku rase sungguh hampe bile mendengarnya...
yg susah2 tuh nak kene tabur kat aku sorg eh?? aku pon tingin gak nak wat yg simple2..huhuhuh...

kepala otak aku cam dah xleh kop dah ngan mende2 ni..aku nak rehat n santai sikit la..bagi la peluang...huhuhu

malam ni, ade dak mc...aku nak kene cover utk dorg...
bile aku suruh superior aku pegi suruh budak lain, die xnak sbb budak lain susah nak bagi cooperation ngan dia..mentang2 la aku ni wat baik kat dia...jgn amik kesempatan kat aku k...nnt bom meletop kang...

pastuh, department lain pon sama gak...kdg2 part dorg pon aku yg sllu kene cover. alasan dorg, aku dah pandai buat...mmg la...kalu dorg dah off duty buleh la aku tolong...ni, masih dok congok situ pon....leh ty aku lg...pening2....dorg akan cakap camni dgn harapan dpt menyejukkan hati aku:
"sue kene bangga, nnt senang...bile org tanya sue..sue dgn bangganya buleh kate dah pandai buat"

amboihh.....aku x heran dah pandai buat..tp aku heran, bile aku dah tau buat...mengapa aku cam kene amik alih tugas tuh..ceeiittt...

haaa....dah lama kan aku xhangin kat tempat kije neh....

aku pulak bukan la pendendam, senang nak maaf kan org...tp, jgn la sllu sgt wat aku rase geram...

***kan aku dah pandai melawan dah***

ni superior aku ni, email ni patut nye kasi kat sumer org, it juz an info k....xkan itu pon aku nak kene cakap...itu bukan booking...itu information k...adehhhh, pening otak aku dpt superior yg pening cam dia ni...

haaa...superior aku ni suke cakap cam gini kat aku:
dia: sue...can you do this for me
aku: ask other people to learn how to do-(direct ok)
dia: sue, i trust you can do this....(wat muke sedeh, padahal...)
aku: ok...(kesian...xpo la...mak wat laa....)

terukkah aku....

hehhee...yg lucu nye...
kalu ade ape2 yg dia nak aku buat, dia cam mintak izin jerk...
dia x instruct aku plaks...

adehhh...
lantak laa...

sekian

4 KoMeNs...:

Anonymous October 22, 2008 at 2:55 PM  

wah cik picky dah bertukar wajah.. hehe
jgn kasi org pijak kepala kite.. nanti derang naik lemak.. jadi garang sket... biar derang takut.. hiks!

kalo superior tu ngade sangat cakap je..
**kalo sume keje u ai buat... baik ai je laa jadi superior**
tengok ape respon die.. hehe

.....picky..... October 22, 2008 at 5:55 PM  

hahahaha...

tu la pasal...
ai penat dah kene buli...

tu la..nak g gtau bos, kalu sumer kasi ai....pastikan gaji ai lebeh dr seperior tuh..hishhhhh

AkulaH AnnESya! October 23, 2008 at 4:23 PM  

sabar ea sabar....mereka2 itu harus di cantas kepalanya!!!!

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP