lallalallalaala~~

>> Wednesday, October 29, 2008

hehehe...

2nd entry untuk malam yg free ni...cam dah xde esok...

aku xcited la kan, cayang ku amik cuti n kami cuti 2 hari bersama...

hikksss
let c ape aku nak buat, n next week tgk ape yg xjadi.,...

sabtu:
p pasar
masak
jumpe kawan yg nk dtg umah..hiksss
nonton wayang d malam hari
**heharap dpt tikey midnite..hehe**

ahad:
gulek2 n kaco2 si dia atas katil
basuh baju
kemas dapur yg cam ape dah tuh..lalllalala~~
p jenjalan la kot
main bowling yuk sayang!.. lama sgt neh mendam rase
tgk tv...tido...

alamak...kejap nye cuti..tensi balik....
aku perlukan lebeh masa bersama...jom yang,
kite sambung study, get free like b4....

adakah aku xsuker komitmen d tempat kije????

but 1 thing aku nak cakap, aku suke gak ngan theresa...kami selalu bekerjasama dlm byk hal...mekasey....xde la aku beban sensorg, dia pon sama...sbb kami sllu kene buli..huhuhuhuhu

my superior....
ko sllu buat aku kesian kat ko, sllu wat aku bengang ngan ko...but thanks la sebab ko terpakse dgr ape yg aku xsuker ko buat kat aku...dan aku rase ko dpt terima n belajar dr pendapat org lain.....
perkataan aku pada dia hari ni:
" jgn gtau saya bende yg xpenting, juz keep the simple thing dlm diri awak...offset:aku byk lg bende lain nak pk gak"

k la...
nak balik....

0 KoMeNs...:

Seguidores

    © .:cintaitukamu:.. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP